Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Avsløring av juks i scangolfturneringen

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Hei, jeg vil med dette avsløre at jeg kommer til å jukse i scangolfturneringen. Jeg har fått en Bushnell 1500 Slope Edition i morgengave av min nygifte kone og akter å bruke den. Jeg akter imidlertid ikke å bruke slopefunksjonene. På denne måten så har jeg ingen fordeler overfor de som brukere Tournament Edition, men det har dere kun mitt ord på.

Denne sensasjonelle avsløringen tenker jeg kommer til å skape voldsom debatt. Jeg forlater derfor rampelyset og media på torsdag for å tilbringe 2 uker i solskinnet på Bali. Kos dere i regnet så lenge!

J

over 17 år siden

J

Pass på å spill Nirwana. Fantastisk bane!

NGB GT

over 17 år siden

NGB GT

Slik er det å være nygift :-)

MathiaS

over 17 år siden

MathiaS

GRATTIS!!

Bob

over 17 år siden

Bob

Det er mange måter å si at man er nygift på ja - gratulerer så mye og god tur...

Gunder

over 17 år siden

Gunder

Solskinnsmannen: Jeg skal sikte på deg med min laser uten slope! Jeg har sånne spesielle evner at jeg kan manipulere slopen med mitt infrarøde syn. Så pass opp.

God tur til Bali! Husk å ta med dine egne køller. Jeg leide nettopp et køllesett fra 1962 på en nydelig bane på Fillipinene. Latterlige køller, og en elendig runde. Dog puttinga gikk jo bra med en synsk caddie.

Krutt

over 17 år siden

Krutt

Er det ikke bare kona som er nygift da? Det er det han skriver. Liten vits i å gratulere ham da.

Krutt

over 17 år siden

Krutt

Gunder, du er jo kjent for å drive folk i ryggen da. Med eller uten laser.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

på par 3 hull ja......

hahahaha... den fikk jeg klem på...

veggiss

over 17 år siden

veggiss

hehe...bra den yngve ;)

LaserBoy

over 17 år siden

LaserBoy

Gratulerer med nygift kone ;-)

Er det noen som kan fortelle meg hva forskjellen for de 2 lasere som er nevnt. Lurer på å gi en til meg som nattagave.
For tiden singel.

Jan A.

over 17 år siden

Jan A.

Er det ikke slik at Slopeedition beregner høydeforskjell også? Tror det er slik. Mens tournament edition kun har avstand.

mvh

Ps, nice å finne seg en nygift kone ja!

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Hvis noen tror at jeg får lov til å spille golf på bryllupsreisen min så har dere tydeligvis bedre koner enn meg... Nå er jeg jo gift, blir slutt på golfing da. Ble for første gang nektet å spille golf på mandagen etter bryllupet, søndag ble jeg nektet å dra på fotballkamp. Så nå er det tydeligvis andre boller.

Forskjellen på slope og tournament er at slope har en funksjon som man kan aktivere som beregner høydeforskjell. Den gir deretter en "effektiv lengde" på bakgrunn av en ballbaneberegning ved forskjellige køller. Dersom man f.eks. har et innspill på 140 meter oppover, så gir den f.eks. beskjed om at man skal spille det som om det var 152 meter på flatmark.

Jan A.

over 17 år siden

Jan A.

MEN, jeg hadde nok byttet den inn i en Tournament edition, hvis du vurderer/skal spille turneringer. Jeg ser at som oftest så er TE tillatt, mens SE ikke er tillatt. Kun til ettertanke...

mvh

J

over 17 år siden

J

Solskinn: Sjekk din nygifte kone inn på SPA-avdelingen på Le Meridien. Resultatet blir at du jages ut på golfbanen ved siden av. (Nirwana).

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Jan A.: Takk for tipset, men jeg spiller kun klubbmesterskap og scangolfmesterskap, så det er ikke så stort problem. Dessuten er jeg medlem i juksemakerenes landsforening... :)

J: Takk for tipset. :)

Nye Gunnar Bull GT

over 17 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Slope Edition burde være obligatorisk for alle medlemmer i Juksemakernes Landsforening. Jeg har i dag bestilt Tournament Edition, men i kraft av min posisjon i Landsforening kommer jeg til å SI at jeg har en Slope Edition.

Hehe. Dét er skikkelig juks!

PS: Ha en fin bryllupsreise, N'Sisu Guffu.

N'Sisu Guffu

over 17 år siden

N'Sisu Guffu

Det er veldig bra at du har kjøpt Tournament Edition Nye M'fufu GT, da kan vi sammenligne utseende, også kan vi andre medlemene maskere våre slope edition til å se helt lik ut som Tournament Edition. Jeg synes det er flott at du ofrer deg på den måten. Hvis alle bare hadde vært som deg da hadde savannen vært et flott sted å være.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Som for alltid utvalgt president i JMLF så vil jeg dessverre måtte erklære allt lasermålere som bannlyst hjelpemiddel.

årsaken er enkel. jeg har ikke penger til å kjøpe meg en selv!

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Du skal ikke kjøpe en selv da Yngve,men finne deg en nygift kone som kjøper til deg...

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Skjønner at mine 3 runder på 11 dager på bryllupsreisen til Mauritius dokumenterer hvor fantastisk min kone er.

God tur Sunny og grattis.

a

over 17 år siden

a

Jeg mistenker at Smiley har en golfspillende kone!

God tur ellers til Sunny, velfortjent å få seg en ferietur når man har gifta seg kan hende!?

Krutt

over 17 år siden

Krutt

Når skal du til Mauritius, Sam? Jeg skal gifte meg der i desember, men blir avspist med kun 9 av 21 dager til golf. Kanskje jeg bør vurdere dette bryllupet en gang til...

Krutt

over 17 år siden

Krutt

Hmmm...når jeg leser innlegget ditt ser jeg jo at det er en mulighet for at du allerede har vært der :)

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Giftet meg for lengst og kona spiller ikke golf. Mdn hun synes faktisk det er hyggelig å gå med rundt - eller kjøre bilen....... kanskje fordi jeg er så smilende og slår mange rare slag?

Krutt: 9 av 21 dager er nesten for mye til å være på bryllupsreise -hvis ikke kona spiller selv....

Krutt

over 17 år siden

Krutt

Hun skal nok spille selv...:-)

Spørs vel uansett om det blir så mye som 9 dager. Øya har vel mye annet å by på håper jeg.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her