Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Flotte sider!

Tim Strømpelestlia

over 23 år siden

Tim Strømpelestlia

Vil bare si at oppgraderingen av statistikk sidene + community delen er utrolig bra!! All honnør til Webmaster!!
Noen som er enige eller uenige??

Tim

Petter

over 23 år siden

Petter

Jeg syns de er kjempe bra jeg.... Bruker dem flittig jeg.....

Geir

over 23 år siden

Geir

Har registrert meg idag, og brukt hele dagen til å utforske sidene. Det virker utrolig profft. Gleder meg til sesongen er igang og kan få ført statistikker

Woosie

over 23 år siden

Woosie

Jeg er helt enig. Sidene er suverene.
Det er eneste jeg er misfornøyd er at jeg ikke har meldt meg inn før.
Gleder meg til gruppestatestikkene blir operative.

Espen Paulsen

over 23 år siden

Espen Paulsen

Er selv Web designer og synes sidene kjempeflotte!!! :-))

Colin

over 23 år siden

Colin

Det virker som om flere har oppdaget sidene - jeg hadde gleden av å legge inn runde nr 1000 og 1001 igår kveld. Var det ikke rundt 5500 runder totalt i hele fjor? Venter spent på "gruppestatistikken"!!

Tommy

over 23 år siden

Tommy

Enig. Dette er virkelig bra. Her skal Webm. ha mye skryt for veldig nyttig websted. Jeg bruker ScanGolf desidert mest av alle golfsider jeg bruker regelmessig...og det er ikke så lite akkurat! Fortsett den gode jobbingen.

Solkongen

over 23 år siden

Solkongen

Syns sidene er kjempe bra. Spesielt statisikk sidene. Men savner litt nyheter om hva som skjer i omverden rundt oss av golf. Må ty til andre nettsteder for og lese de, men vil det ikke.
Håper scangolf tar dette til etteretning. Send meg gjerne en mail. Ellers takk for fine sider.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her