Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

NM i Long Drive

Jåhn

over 17 år siden

Jåhn

Sprekt å påberope seg NM og VM i Long Drive.
Hvem har potensiale her, og vil de beste stille opp?
I følge mørk er det et stort og spennende premiebord i år. Noen her på forumet som stiller opp?
Med 180 meter drive tror jeg ikke jeg har noe å gjøre der, men....

haha

over 17 år siden

haha

det er jo ikke vm... latterlig! er vel å strekke det med nm også...

ya

over 17 år siden

ya

tror jåhn bør stille opp

jåhn

over 17 år siden

jåhn

Hehe. Ja det skulle tatt seg ut. En vinglete kar som slår like langt med driver som dere andre gjør med 7 jern.
Hva med Kaenche og Aronsen. Er det typer som stiller i slike konkuranser?

Hmmm

over 17 år siden

Hmmm

Vel, om Edvard Hatle klarer holde ballen innenfor er det ingen som slår lengre i dette landet.

Jeg så noen hull på P4 tour på Nes, og der slo Hatle rundt 40 meter lengre enn Aronsen, konsekvent! Så jeg setter mine penger på Edvard, om han stiller da........

Guggen

over 17 år siden

Guggen

Hvor langt må man slå for å hevde seg her?

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Vinneren ifjor slo vel rundt 275m . Da var det meget vått og så og si null trill.

Så du bør nok ha såpass med carry for å være oppi der.....

Hmmm

over 17 år siden

Hmmm

tror ikke edvard hatle slår 40 meter lengre i snitt enn Aronsen..
Om Aronsen brukte 7jern og Edvard Driver så kansje

Hmmmmm

over 17 år siden

Hmmmmm

Begge brukte samme kølle selvfølgelig. Og Edvard slo i snitt 40 meter lengre der begge brukte driver på Nes.

Hvor sannsynlig tror du det er at en spiller bruker 7 jern og den andre driver på samme hull....?

Edvard slo desidert lengst ifjor og, men han var langt åt skogen som det heter, men han var myyyye lengre.

haha

over 17 år siden

haha

40 meter lenger er det dummeste jeg har hørt. Da tror jeg ikke du vet hva 1 meter er. Aronsen hadde blant annet 80 meter inn på hull 14 på nes. Hvis du tror hatle hadde 40 m, er du ganske bra på jordet.

hallo!!!

over 17 år siden

hallo!!!

kjenner di begge nevnte her og kan si at Aron slår lengre enn Edvard!!!!!! Ikke no tvil der ass.. haha forresten:)

Hmmmm

over 17 år siden

Hmmmm

Alle som fulgte de i tospann på Nes så at Edvard var mye lengre på alle hull der driver ble brukt, uten unntak faktisk!

På longdrive i fjor slo Edvard mye lengre, men fikk de ikke innenfor.

Hmmmm

over 17 år siden

Hmmmm

På hull 18 hadde Edvard 30-40 meter igjen, Aronsen 75.
På hull 10 lå Edvard 40 meter foran Aronsen.

Hmmm

over 17 år siden

Hmmm

HeHe tror jeg blander med en annen spiller jeg, sorry :)
Skal sjekke hvem det var......

Ture

over 17 år siden

Ture

Jeg skal spørre Christian når jeg treffer han. JEg var ikke på Nes. Det er få som slår så langt som Christian. Det var gøy å følge lederballen på lag NM. Christian , Marius og Ole i den rekkefølgen på alle hull. (hvor driver ble brukt)

??

over 17 år siden

??

for og si det sånn,, det er ikke alltid Christian slår fullt krutt!!!!

I fjor

over 17 år siden

I fjor

Ingen slo lenger enn Aronsen på Mørk i fjor. Edvard var ikke der engang.

snappy

over 17 år siden

snappy

Edvard spilte ikke sammen med Aronsen engang... Hmmmm.. Er du helt på jordet (Nes) eller..??

Er nok Aronsen eller Thomas Nilsen som slår lengst i Norge... Tage har også bra trökk... Men kommer nok litt kortere en Aronsen..

Aronsen spilte med Svenske MÅNSSON, Fredrick... Han slår rett langt.. Kan jo väre han du sikter til..

Hvis innenfor

over 17 år siden

Hvis innenfor

Det er ingen som slår Jørn W kristiansen hvis han treffe innenfor.
disse Hatle guttene slår bra men,ingen av dem har over drivet Jørn W
på det lengste på Kongsberg noen gang

jaja

over 17 år siden

jaja

alle driver lengst...!!

Golferen

over 17 år siden

Golferen

Kult med Long Drive konkuranse.
Torvik fra Trondheim GK vant siste jeg så en long drive konkuranse, Aronsen ble toer , Thomas Nilsen tredje.
Men Johan Tumba slo lengst i alle rundene, men ut av sektor som er 40 meter bred. Alle de beste Svenskene var med, men de nådde ikke opp.
Lengste drive var 298 i motvind- Tumba slo 314 meter i kvalet. Alle slag skal være over 250 før de blir målt.

Burner

over 17 år siden

Burner

Tipper Christian Aronsen eller Knut Schiager vinner.
Schiager vant i fjor med 265m tror jeg.

E. Hatle er en outsider. Jeg har sett han en gang, og det var veldig impressive. Men holder han den innenfor? ; -)

Glem ikke

over 17 år siden

Glem ikke

Jørn Walter Kristiansen fra Kongsberg. Møter han opp og holder ballene innenfor skal de fleste passe seg.

Skrens Petrus

over 17 år siden

Skrens Petrus

Jeg spilte med Edvard Hatle på Nes, og den andre jeg spilte med var Kim Kristoffersen. Dette var 3.runde på P4 på Nes. Edvard slo lenger enn Kim ihvertfall, og Kim slår ikke akkurat kort han heller. Så kanskje disse hmmm folka over her blander Aron og Kim? Edvard var kanskje 10 meter lenger i snitt enn Kim. Og han var vel 40 meter foran meg!!!

Ler!!

over 17 år siden

Ler!!

hahahahaha!! syns ikke dette er no diskusjons verdig debatt!!! har spilt med alle nevnte og Aron med fullt krutt er helt klart lengre enn alle i Norge forruten Henrik Bjørnstad som er i en klasse for seg selv:)

Hen Bogan

over 17 år siden

Hen Bogan

Er det ikke sånn at Tage er ganske lang fra tee?

..

over 17 år siden

..

Bjørnstad er ingen spesielt stor hitter med driveren. Han slår langt men ikke forferdelig langt. Med jernene derimot slår han sykt langt. Husker jeg spilte med hani stavanger. Da hadde han 150 meter inn uten nevnverdig vind. PW og litt for langt...
Det er langt det

feil

over 17 år siden

feil

der tar du feil ".."

Bjørnstad er en stor hitter med driveren, han var jo top 30 på pgatouren ifjor. Noen slår kansje lengre men jeg vil vel si at henrik er en stor hitter.
Slår også pskyko langt med jernene som du sier

Milou

over 17 år siden

Milou

Så Tage dra fram driveren på hull 16 på Sola en gang ifjor. Han endte opp omtrent 40 meter fra forkant til greenen og det var nesten ingen vind.

Grei drive det i hvertfall...

Sier ikke at han slår lengst... Men laaangt kan han slå... hvis han gidder... og skulderen er frisk =)

Roky Erickson

over 17 år siden

Roky Erickson

Gikk en runde med Børsheim engang, og det var trøkk i den drivern affal

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her