Yngve
enig Fooore,
losby har jeg ikke spilt, men det er nok av sytere som syter over miklagard og som benekter at dette er en bra bane.
Nøtterøy ville vel fått høre for foregreenene sine, og det er greit nok det. er man ikke kjent på nøtterøy, så kan det være et hinder i planleggingen, men særdeles dårlig grunn til å ikke arrangere NM.
Holtsmark ville selvsagt fått høre så det tordnet fordi greenene er dårlige og fairwayene er loddne.
uansett, så hjelper det ikke hvor man arrangerer, det finnes sutrekopper på vegne av alle banene, og det er gjerne ikke disse som skal spille engang, så det blir bare tullete.
spesiellt når sutrekoppene ikke tør å si meningen sin med fullt navn.
NEI, jeg er ikke for tvangsregistrering på websidene, men jeg siler lett ut de jeg gidder og de jeg ikke gidder å høre på.
Fooore for eksempel, er anonym, men en gjenganger på forumet som har diskutert en masse under ett og samme nick.
da kan man forholde seg til Fooore som en person, selv om jeg ikke aner hans navn.
folk som kaller seg "nja" "haha" "jaja" "tja" etc. er håpløse å forholde seg til, for hvem som helst kan kalle seg det.
kanskje alle i denne tråden er en og samme person til og med...
hehe, liten avsporing, men verdt å ha med alikevel....
herlig med sol og sommer...