Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Film om Bobby Jones

JMW

over 21 år siden

JMW

Kom plutselig til å se at det nettopp har vært premiere i USA på en film om livet til Bobby Jones!

Det blir jo storkos når den blir tilgjengelig her til lands! Den ser jo bra ut også!

Se her:
http://www.bobbyjonesthemovie.com/

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Glimrende ! Jeg er Bobby fan.... Gleder meg... Noen som vet hvor man finner ut NÅR denne kommer til Norge ?

JMW

over 21 år siden

JMW

Så du traileren?

Vedkommende som spille Bobby Jones er forøvrig den samme som spiller Jesus (uten sammenligning, for øvrig...) i "The Passion of the Christ", Jim Caviezel.

Ser ut som en virkelig bra film, i motsetning til det som har handlet om golf tidligere (ref. Tin Cup).

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Fikk feilmelding når jeg prøvde å se traileren... Trolig pga. brannmur. Skal prøve når jeg kommer hjem der jeg kan styre brannmuren selv ;-).

Pelle

over 21 år siden

Pelle

Denne filmen er så dårlig, og interessen for å de en film om en golfspiller så liten, at distributøren slipper den "rett på video."
Amerikansk suppe av verste sort. Svulstig og selvhøytidlig.. finnes det noe verre?....

JMW

over 21 år siden

JMW

Hvordan har du ha hatt tid til å se den ellerede?

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

"en golfspiller" det er vel ikke bare "en golfspiller" da... Det er Bobby det er snakk om her...... De får ihvertfall solgt mange video'r i Skottland.....

Brian Phillips

over 21 år siden

Brian Phillips

I have also been told that it is awful.

Pelle

over 21 år siden

Pelle

Jeg har ikke sett den,men her er et klipp fra en anmeldelse:

Bobby Jones--Stroke of Genius (PG)
Director: Rowdy Herrington. With Jim Caviezel, Jeremy Northam, Claire Forlani, Malcolm McDowell. (120 min)
A fictionalized biography of the great golfer, from his privileged childhood to his longtime rivalry with champion Walter Hagen - neatly portrayed by Northam as the breeziest pro on the circuit - and his achievement as the only person ever to win golf's grand slam, despite physical problems depicted here in sanitized ways. True-blue golf buffs should find it a treat. For others it's no deeper than a tin cup on a putting green.

Dette er bare en av mange dårlige kritikker.
Jeg tror dette er en film for "spesielt interesserte" og dermed ikke har den kommersielle bredden en filmtrenger her i Norge for at en distrubutør vil satse penger på å gi ut filmen på kino..

Se heller "Lost in translation" med bla Bill Murray i en fantastisk scene der han slår ut fra Mount Fiji. Denne scenen er vært filmen alene.
Vet noen forresten hvilke sko han har på seg..? Han ser bare helt konge ut..!

Bobby Peru

over 21 år siden

Bobby Peru

Pelle:
Helt enig at den scenen (og banen) er helt rå!
Mht. sko er jeg usikker, men har du sett på skoene til Jimenez? Han har de feteste skoene!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her