Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

billigst mulig x20 sett i norge??

gjerrig

over 17 år siden

gjerrig

Hvor får jeg kjøpt dette settet billigst mulig i Norge?

Stian

over 17 år siden

Stian

Hvis vi snakker om nytt sett så er det billigste jeg har sett XXL (hvor jeg kjøpte det selv).

gjerrig

over 17 år siden

gjerrig

stian: hvor mye gav du da?

mhmh

over 17 år siden

mhmh

vil anbefale deg å kjøpe x-18 de er omtrent helt like å mye billigere å du vil neppe merke forskjell

Stian

over 17 år siden

Stian

Jeg betalte 6499,- for grafittskaft, men med stålskaft kostet de 6000,- tror jeg.

mhmhm

over 17 år siden

mhmhm

du kan finne callaway x-18 til rundt 4000 kr med stålskaft

Stian

over 17 år siden

Stian

Om du skal prøve deg på grafittkøller gjerrig, så si ifra så skal du en god pris på splitter nye Nike CCI køller av meg :)

gjeerig

over 17 år siden

gjeerig

mhmhm: hvor er det mulig å få kjøpt x-18 i norge til 4000???

mhmhm

over 17 år siden

mhmhm

I en del proshopper rundt omkring + www.dormy.se i sverige

mhmhm

over 17 år siden

mhmhm

noen proshopper du vet om i stavanger området som selger disse? fra sverige, då må jeg jo betale mye frakt.

mhmmhm

over 17 år siden

mhmmhm

Er sjeldent i stavanger område så de må du nok sjekke opp i selv, men de var på salg på golfsentere i Bergen når jeg var der sist.

julio

over 17 år siden

julio

Du kan få klona X-18 til ca 1.700 + frakt fra www.jmjgolf.no.
Acer XP905. Det må vel være billig nok?

gjerrig

over 17 år siden

gjerrig

julio: UAKTUELT med kloner. Kommer aldri til å skje. Dette skal være originalt!!

julio

over 17 år siden

julio

OK gjerrig. Om man vil betale 3 ganger for merkenavnet så er
det ditt valg......

jaja

over 17 år siden

jaja

det er faktisk en viss forskjell

anonym feiging

over 17 år siden

anonym feiging

haha, tror du virkelig at det kun er merket som er forskjell, julio?

gjerrig

over 17 år siden

gjerrig

julio: hva er ditt hcp? 36? For det er stor forskjell på kloner og ekte vare..

mhm

over 17 år siden

mhm

er forskjell men kommer veldi an på hva type skaft du velger til jern køllene de har jo kvalitetsskaft som apollo hump på noen klonekøller

anonym

over 17 år siden

anonym

tipper julio helder på med praktisk prøven på grønt kort kurs

julio

over 17 år siden

julio

Det er nesten riktig det Anonym. Tok grønt kort i fjor høst og har hcp 25 nå. Fant ut at jeg heller bruker noen kroner på pro-timer og mindre
på å ha det 'rette' utstyret. For meg fungerer klonekøller med True Temper Dynamic Gold skaft og Golf Pride grep helt utmerket. Den eneste forskjellen på mine køller og Callaways er faktisk køllehodene.
Og de produseres i Kina både for Callaway og Acer.

anonym

over 17 år siden

anonym

ok brae skaft og grep men spørsmåle mitt til deg er: hvor lenge tror du du kan ha de køllene, hvordan er kvaliteten? og har du prøvd de i forhold til orginalkøllene? Har selv prøvd klone køller, men de var desverre ikke mer en ok

Fred

over 17 år siden

Fred

Gjerrig:

Kanskje du kan fortelle oss mer om denne store forskjellen på kloner og "ekte" vare? I mange tilfeller benyttes nøyaktig samme støpeformer for køllehodene på klonene som på originalene. (Fabrikkene tjener penger på dette kan du tenke deg..)

Det finnes mange piratkopier som innehar en mye lavere kvalitet en originalen, men de er sjeldent eller aldri produsert på samme fabrikk, samtidig som at de utgir seg for å være "originale". King Snake istedet for King Cobra feks :-)

Kloner, som feks Acer, er køller som er produsert over samme lest som originalen, men har et annet navn/branding.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her