Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nærspillstrening - Alicante

Hybridtoppern

over 17 år siden

Hybridtoppern

Noen som vet om noen gode muligheter for å trene litt nærspill i Alicante området mens man er på ferie? Prøvde å lete på nettet etter Pitch & Putt baner, men det fant jeg ikke. Noen som har vært borti en slik eller baner med gode treningsområder?

zzz

over 17 år siden

zzz

Drar da ikke til Spania for å TRENE golf? finn deg heller en skikkelig bane og SPILL.

Hybrydtoppern

over 17 år siden

Hybrydtoppern

Takk for tipset, det hadde jeg jammen ikke tenkt på. Er det likevel noen som kjenner til et godt treningsområde, så mottas det med stor takk.

KAFFEjoN

over 17 år siden

KAFFEjoN

er en kort 9 hulls bane i la manga, nesten helt i enden av "stripa". Et stykke unna alicante menmen ;)

El Plantio

over 17 år siden

El Plantio

Det er noen år siden jeg spilte El Plantio, men jeg tror at de har en 9 hulls bane i tillegg til 18 hull. Ligger nord/vest for flyplassen i Alicante (Elche). http://www.elplantiogolf.com/. Kanskje du kan få hjelp hos http://www.peergyntgolf.com/syd/golfbane/index.html.

What?

over 17 år siden

What?

I Torre-Pacheco er det en 9 hulls p&p bane. Den er grei å trene på og i god stand. Problemet er at det er matteutslag, så den gir ikke helt den rette følelsen som å spille fra fairway. Men i forhold til distanse, samt chip og put så er den bra. Ca. 20 euro for 18 hull sist jeg var det for et års tid siden.

What?

over 17 år siden

What?

Det ligger litt sør for Alicante da, vel og merke. Ikke så langt fra Torevika...

JanB

over 17 år siden

JanB

Korthullsbanen (par 3 med 9 hull) på El Plantio er ypperlig og har faktisk også noen utfordringer.
Andre korthullsbaner i Alicante regionen er Greenlands. Denne har kortere hull og er litt trang. Har halvdags- og heldagsbillett.
Ta gjerne kontakt med meg når du er her nede. Jeg bor her og kan sørge for gode priser om du også vil spille på ordentlige baner (enten 9 eller 18 hull)
JanB
JaSol Golf Coaching

Gudleif

over 17 år siden

Gudleif

Har vært på mange baner i alicante-området. Mulighet for nærspillstrening er generellt dårlig med unntak av Alicante Golf. Der er det 3 treningsgreener (1 putting, en med bunkere og korte innspill og en hvor det er mulig å slå slag opptil ca. 50-60m) alle greenene har hatt meget bra kvalitet de fire gangene jeg har vært der. Banen er også normalt den som er i best stand i området.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her