Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ny 3-wood

Stian

over 17 år siden

Stian

Har lyst til å skaffe meg en ny 3-wood, da jeg stort sett har byttet ut det gamle Olyosettet mitt (men har fortsatt wooden igjen). Bruker den stort sett til utslag.
Jeg har fått målt svinghastighet tidligere (når jeg fikk meg driver). Bruker et regular skaft.
Bør jeg få hjelp til å velge 3-wood også, eller burde det gå bra ut fra rådene jeg har fått tidligere (har 21 i HCP)?

Neste spørsmål er så hvilket merke og modell jeg bør gå for. Har Ping G5 driver og Callaway X-20 jernsett. Ønsker meg en tilgivelig 3-wood også.

Så til siste spørsmålet. Grunnen til at jeg tenker på dette nå er den gode dollarkursen for oss nordmenn. Hvilken nettbutikk er trygg og rimelig å satse på?

veggiss

over 17 år siden

veggiss

www.solidrockgolf.com
www.myclubmaker.com
www.myostrichgolf.com

jeg har brukt de flere ganger og er veldig fornøyd. Wishon 515GRT 3 wooden en en kurant sak, og den kan du få tak i via myclubmaker.

hmmjaja

over 17 år siden

hmmjaja

kan anbefale deg tre typer wooder: Big bertha god titanium wood med en litt større sweet spoot.
Ben Hogan Big Ben den selges billig på 0golf.no leverest med et bra aldila nv skaft har prøvd den et par ganger og er den beste i forhold til pris.

Callaway X-hot en bra å lettspilt farwaiwood som er tilgivende. Tror nok du bør holde deg til et regulert skaft enn så lenge.

Janec

over 17 år siden

Janec

Du kan få kjøpt en av de jeg har!
Callaway Fusion 3W med reg skaft.
Send meg en mail, klikk på høyre side av nick.
Pris blir vi sikkert enig om.
Janec

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her