Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Beste tralle

Over The Top

over 17 år siden

Over The Top

Jeg skal kjøpe meg tralle og lurer på hvilken som er best. Satser på en med 3 hjul og paraplyholder. Noen tips? Kanskje det finnes brukte på ebay.

Schanker

over 17 år siden

Schanker

Er det ikke Sun Mountain Speed Cart den heter , som er "state of the art" 3 hjuls' tralle.

Maverick

over 17 år siden

Maverick

SM er suveren. Triller lett, stødig og bra utstyrt. Paraplyholder (både for oppslått og nedslått) inkludert. Etter mine behov er det kun én negativ side ved SM - hjulene kan ikke demonteres på en lettvint måte ved transport.

blabla

over 17 år siden

blabla

biltema duger

Mjolner

over 17 år siden

Mjolner

Kan på det varmeste anbefale Clicgear. Mange bra løsninger og tar forholdvis liten plass sammenslått.

Stian

over 17 år siden

Stian

Cliggear trallene så jo stilige ut. Tror jeg skal sjekke ut de litt nærmere.

GolfDude

over 17 år siden

GolfDude

Jeg har en Big Max TI1000 og er kjempefornøyd med den. Hjulene kan enkelt klipses av, og når den er lagt sammen tar den lite plass. Den har paraplyholder, scorekort holder og oppbevaringsnett ved håndtaket, slik at man alltid har plass til de viktigste tingene. Prisen er også relativt hyggelig på den.

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Big Max er veldig bra, ihvertfall svært mye bedre enn min gamle Izzo trehjuling. Big Max har mye bedre balanse og tar liten plass i sammenlagt stand, og det er lett å ta av hjulene. Anbefales.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

sun mountain eller clicgear er de to beste.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her