Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bruktmarked

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Bruktmarkedet er ett nyttig medium for alle som har utstyr å selge eller kjøpe, men det krever disiplin for å fungere. Jeg har flere ganger solgt utstyr til den som averterer ønskes kjøpt, uten at anonsen blir slettet. likeledes har jeg hørt om at annonsert utstyr er solgt uten at annonsen blir slettet. Dette gjør tjenesten på sikt useriøs, noe som vi alle taper på. Så, slett allle annonser som ikke er aktuelle. Alternativet er at webmaster setter en frist, og det er ikke morro.

Børje Pedersen
nettogolf.com

Ser ikke problemet

over 21 år siden

Ser ikke problemet

Det er den som annonserer som selv skal slette annonsen.
Om ikke dette blir gjort er det annonsøren selv og ikke selve tjenesten som er "useriøs" etter min mening. Slik fungerer Scangolf rimeligst mulig uten stort behov for editering av innlegg og annonser.

Og nei, jeg jobber ikke for Scangolf!

P.s. Jeg har selv solgt utstyr(2002) via Scangolf og golf.no. Må innrømme at jeg fikk en telefon etter at utstyret var solgt og før jeg hadde rukket å fjerne annonsen. Dog hadde vedkommende sett annonsen på golf.no, og der hadde jeg etter det jeg kunne se dengang ingen slettemulighet på annonser.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her