Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nytt innlegg på Henriks blogg

Din Bror

over 17 år siden

Din Bror

http://www.vgb.no/2273/perma/223529/

Fooore

over 17 år siden

Fooore

Leste det i går og tolker det dithen at han er blitt mindre stressa i hodet, så var det bare å overføre det til golfsvingen på søndager framover!

jep

over 17 år siden

jep

høres bra ut men sisterunden igår var alt annet enn bra desverre

Tja

over 17 år siden

Tja

Leste det også i går og tolket det dithen at det har klikket en smule for han...

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Hvis han blir en bedre golfspiller av å droppe lesing av avviser og se på TV er jo det fint, men for min del tviler jeg sterkt. Jeg er sikker på at han virkelig mener det han skriver, men for meg virker hele meldingen og måten den er formulert på som en bekreftelse på at han er meget søkende og usikker. Henrik er en drivende god golfspiller når han lykkes, og vi ønsker alle at han skal klare å komme seg tilbake til PGA touren, men dette virker dessverre ikker særlig lovende. Den nødvendige mentale styrken ser ikke ut til å være på plass. Som sagt ved et par tidligere anledninger, jeg skulle ønske jeg tar feil når det gjelder Henrik!

Heisann

over 17 år siden

Heisann

Nytt innlegg igår ser jeg..
Blir mer og mer enig med Tja, men håper virkelig han bare kødder, og kommer med ett "vart du skræmt no" innlegg om ett par dager.

Tomba

over 17 år siden

Tomba

Oi oi...
Ser mest ut som at gutten her funner LSD..

huff

over 17 år siden

huff

hvem har frelst denne karen?

Meditøren

over 17 år siden

Meditøren

Det kan virke som at han har tatt et meditasjonskurs eller lignende. Det er jo fornuft i det han skriver. Det skaper sikkert en slags indre ro, men vi får håpe han skriver noe om golfing også etterhvert, ikke bare blomsterlukting... :-)

Nye Gunnar Bull GT

over 17 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Det er ihvertfall tydelig at Henrik prøver å gjøre forandringer som påvirker hans psyke. Det er vel positivt?

At noen ikke vet forskjell på meditasjon, religion og LSD sier vel mest om at "kritikernes" referansegrunnlag er utilstrekkelig.

Meditøren

over 17 år siden

Meditøren

Jeg mente absolutt ikke å kritisere på noen måte. Jeg har tro på at Henrik gjør det rette. Men med fare for at den yngre garde, uten så mye livserfaring, skal missforstå innholdet i det han skriver, burde han kanskje forklart hvorfor han har begynt å tenke i litt andre baner.

BullGunnar

over 17 år siden

BullGunnar

NGBGT: Hvor mange av de tre har du prøvd? Selv har jeg ikke prøvd noen av dem. Hva er forskjellen på relegion og LSD?

Ellers synes jeg Henrik skriver en interessant blogg som antyder at har hatt en tøff periode menatalt sett, men at det nå går bedre. Han var jo samboer en periode , mens det nå virker som om det er over..? Lurer på om det har bidratt til en liten nedtur.

Videre er jeg enig at vi kan la han i fred - lese bloggen hans om vi har lyst og følge med på resultatene hans på golfbanen. Så får vi se hva som skjer..

Peace & Love

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Herregud,
hvor mye skal en mann måtte forklare folk for å få fred fra destruktiv kritikk egentlig?
hva er galt med meditasjon? meditasjon er teknikker som gir ro og følelse av kontroll.
er ikke dermed sagt at Henrik får mental styrke som TW etter en uke eller to av den grunn.

La nå Henrik få fred til å teste ut mental trening.
nå har folk her inne gått av skaftene fordi Henrik ikke har fokusert noe på mental trening, og når han gjør det, så blir det fremsatt at det har klikket for han?

forvirrende? m-hm....

Hull 15

over 17 år siden

Hull 15

Selv måtte jeg ty til meditasjon og mental trening for å komme meg etter å ha sett trynet til Yngve på rangen i Larvik :)

Nye Gunnar Bull GT

over 17 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Hihi, jeg har ikke prøvd LSD men vokste opp i et kristent hjem på vestlandet helt til jeg forkastet mesteparten i 12-årsalderen.

For øvrig er jeg veldig enig med Yngve. Jeg synes også det er betryggende at Henrik prøver noe som alle macho-stutumene her på forumet IKKE har prøvd.

Jeg anbefaler acem-meditasjon til alle som har lyst til å prøve noe nytt i livet, ikke slik å forstå at det er noen snarvei til en bedre golfsving, men likevel...

www.acem.no

Søstra med BH

over 17 år siden

Søstra med BH

Etter å ha lest bloggen hans, synes jeg at noe burde han holdt for seg selv, og latt resultatene vise effekten av hva han har startet med.

Lurer også på hva som skjedde med ham natt til søndag?
Hvorfor sprakk han?

Skriv om det Henrik!. (men du har vel sluttet å lese innlegg her også?)

lurer på

over 17 år siden

lurer på

H

lurer på

over 17 år siden

lurer på

Hvorfor søker han ikke hjelp hos Vision 54-damene? Det virker som at Lynn Marriott og Pia Nilsson klarer å få orden på det mentale hos mange spillere.

Hva synes dere forresten om dem? Har dere lest boka?

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

tenkte det samme selv.

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

http://www.golf54.com/

kom til å tenke på den 22 år gamle høydehoppsensasjonen fra bahamas, Donald Thomas, som ble spurt om han hadde noensinne hadde satt lista opp på 2.45 for å kjenne hvordan det føltes. Nei, men han hadde satt den opp på 2.50 - det kjentes bra ut. DET er riktig innstilling :-D

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her