:-)
ok, jeg regner med at du tuller, men jeg mener selvfølgelig utenfor eller innenfor siktelinjen.
Hvis du stiller deg opp og i følge putteren står rett over ballen kan du skyve putteren ca 10 cm fra deg før du ser det orange, det samme skjer hvis du trekker putteren mot deg. Du må passe på at putteren ligger flatt hele tiden så det beste er å få noen til å hjelpe deg. Hvis putteren ikke ligger plant vil du se det orange raskt, men dette har jo ingenting å si på siktet bare på hvordan ballen ruller.
Putteren kan selfølgelig ha meget gode egenskaper, og jeg tror det er dette som kommer til å avgjøre om det er liv laga for dette produktet, men funksjonen som hjelper deg til å stå rett over ballen fungerer overaskende dårlig, faktisk så dårlig at du kan tilegge deg feil ved å bruke den.
Jeg kan tenke meg at de som føler at dette systemet fungerer egentlig bare har justert lie vinkelen slik at den ligger plant på bakken.
Jeg ser at det på andre tråder diskuteres hvordan cleveland har kopiert tekst og illustrasjoner fra profound sine sider. Hvis du har lest golfblader de siste 20 årene vil du se utallige eksempler på viktigheten av å stå rett over ballen. Teorien har jo vært kjent siden "tidenes morgen" og illustasjonene har vært brukt 1000 ganger tidligere. Når det gjelder teksten er det grenser på hvor anderledes man kan beskrive dette kjente problemet. Profound har laget et produkt som skal kurere denne vanlige feilen, de har ikke oppdaget den.
Jeg er skeptisk fordi jeg er rimelig sikker på at profound har vært klar over denne svakheten, og den lar seg løse ganske enkelt, men det har de altå ikke gjort og heller ikke informert om. Selv om putteren har vært heftig diskutert på forskjellige golf forum.
Jeg skal teste putteren nok en gang for å gjøre meg opp en mening om putteren som putter og ikke som et fantastisk sikte system ,det er nemelig det jeg har hatt i tankene når jeg har prøvd den tidligere. Håper jeg blir positivt overasket, for jeg ønsker virkelig at profound skal etablere seg, men på ærlige forutsetninger.