Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Back in b....

Missed You

over 18 år siden

Missed You

Rart hvordan man savner noe, når det ikke er der..
Eller er det bare jeg som følte det?
Velkommen tilbake med reparert server.
Håper ScanGolf ikke blir borte en gang til.
Og nå må det f.. meg slutte å regne snart!

Webmaster

over 18 år siden

Webmaster

Ja, dette var lite gøy!
Når man må stole på andre og stort sett får som tilbakemelding at det "jobbes med saken" er det ganske fortvilende.

Har blitt informert om omstendighetene rundt hendelsen nå i ettertid, men det blir for teknisk til å forklare det i detalj her, men hele backupsystemet brøt sammen og disker måtte sendes til Ibas for datarecovery. Kan love at dette ikke ble en billig affære for de ansvarlige...

Vi hadde i grunn allerede besluttet å bytte serverleverandør før denne hendelsen til noen vi har nærmere kontakt med.

Vi beklager selvsagt det som skjedde, men det er igrunn svært lite vi får gjort når det først skjer. Aldri før har vi opplevd lenger nedetid, noen steder, en dette.

booster

over 18 år siden

booster

er no bra sida er oppe og går igjen;) får veldig mykje nytting info fra denne sida!

bdk

over 17 år siden

bdk

Har vært på ferie og ikke fått med meg at ting har vært ute av drift. Men det er jo godt å høre at alt er oppe igjen. Håper at alle data jeg har lagt inn i Community i løpet av de siste 5 år også overlevde. Blir jo litt nærvøs når jeg hører at IBAS har vært på banen. Kanskje de har fikset det slik at scorene mine har blitt bedre? Jeg må logge meg på og sjekke hva jeg har i hcp :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her