Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Amatour i Skjomen

Amatourkongen

over 18 år siden

Amatourkongen

Hva i all verden driver de med i Narvik? De splitter opp lederballen til damer og herrer. Han som leder spiller med to damer. Og de to andre spiller med én dame.

Hva med å la lederballen være 3 herrer, og lederballen for damer være 3 damer?

http://www.narvikgolf.no/cwobjekter/golfklubb/AMATour_3_07.pdf

Helt fantastisk amatourmessig

bOB

over 18 år siden

bOB

HA NO LITT FØRSTÅELS----. Du kain itj førvent at ein Solabu ska gå i hop me to norlændinga. Hain kjæm te å spring fra banan ve første bainord.....

over 18 år siden

og hva skjer med scorene ? latterlig
lederen går 89 slag på 3runden og går den beste runden av de alle? Jeg ler

What?

over 18 år siden

What?

Hva forventer du? Det er med 4 spillere som ikke er medlem i de nordlige strøk av Norge. De andre har ikke de beste forutsetningene for å bli veldig gode.

Hvis du syns det er så jævlig dårlig så foreslår jeg at du tar deg en tur oppover og vinner hele greia neste år.

What?

over 18 år siden

What?

Jeg ser at det jeg rablet ned kan virke nedlatende mot spille fra Narvikm, Harstad, Polarsirkelen osv. Det var ikke meningen. Poenget mitt var at det er betydelig færre spillere i Nord-Norge enn i Sør-Norge, og de har dårligere forutsetninger for å trene enn det vi har. Derfor er det ikke rart at scoren er noe dårligere enn når Amatouren går på Miklagard eller Meland.

Boogador

over 18 år siden

Boogador

Det er helt rett What. Man må se på startfeltet før man uttaler seg. Det er veldig få under 10 i handicap på denne turneringa. I tillegg er banen uhyre vanskelig (den vanskeligste jeg har spilt i Norge). Også blåser det ganske friskt, og da havner det endel baller i skogen.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Det er i tillegg ganske merkelig å se hvor mange som alltid må klage på opplegget rundt amatour.

Og enda merkeligere at det alltid er anonyme som sutrer og klager mest.

velvel... det er tøfft å komme ut av skapet... hihihihi

herregud

over 18 år siden

herregud

slut å syt folkens, ama touren i skjomen viste skamfulle resultat. Startfeltet må ha vert dårlig, viss ikke synst jeg synd på spillerne selv.

Boogador

over 18 år siden

Boogador

til herregud: les hva jeg skrev da.

"Det er veldig få under 10 i handicap på denne turneringa."

Så smart du er som kobler det med dårlig startfelt. Du er herved utnevnt til årets I Am Smart-award.

snappy

over 18 år siden

snappy

Vinneren er Nordlending....

Ja

over 18 år siden

Ja

En nordlending som bor i Stavanger. Ikke lokal helt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her