Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

greenfee tilbud i juli?????

lars

over 18 år siden

lars

Hei

Noen som vet om baner i oslo-området som har reduserte greenfee priser nå i juli??

Ja

over 18 år siden

Ja

Losby 400
Haga 500
Hauger 325
Bogstad 450

kjempebillig!!

Prøv

over 18 år siden

Prøv

Kjekstad har 200 kr pr runde evnt 350 for dagsgreenfee ink litt mat.

PS Greenene klippes med singleklippere, har gress i år og er bra.

WiBo

over 18 år siden

WiBo

Miklagard 500 før kl. 15.00
Asker 250 før kl. 15.00
Holtsmark 2 for 1
Og sikkert flere :-)

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Borre`s praktfulle 9 hullsbane til 150,- !!

Kongsberg 200,-

Larvik har mange tilbud,spesielt twillight fra kl.16 til 240,- !!

Skjeberg:

over 18 år siden

Skjeberg:

200.- alle dager. Banen er i veldig god stand...

Norsjø

over 17 år siden

Norsjø

Norsjø og omegn Golfklubb, 800 kroner for en hel flight! Kanonbra forhold!

???

over 17 år siden

???

Til ja.
Du kan ikke mene at dette er kjempebillig.

Nes

over 17 år siden

Nes

Nes har 2 for 1 dvs 150.- på hverdager (tror jeg)

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Hakadal har redusert greenfee til 250 kr ut juli alle dager (helg inkludert)

Linkie

over 17 år siden

Linkie

Onsøy har vel lagt på sine priser i juli.

Nei

over 17 år siden

Nei

Ironisk! Men noen mener helt sikkert at det er kjempebillig.. :)
Kan jo for eksempel gjette på at...

Hen Bogan

over 17 år siden

Hen Bogan

Hakadal burde ha 250 året rundt. Banen har jo hippiefairwayer og er rett og slett ikke ferdig.

HM

over 17 år siden

HM

Nesten alle baner har hippiefairwayer nå om dagen. Umulig å klippe ned uten å kjøre i stykker fairwayene.

Evje?

over 17 år siden

Evje?

Noe tilbud der?

Todd H.

over 17 år siden

Todd H.

Gikk Evje igår og betalte kr 450.-. Det er så vidt jeg vet ikke redusert GF...

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Ben Hogan :

Med nesten 40mm nedbør i snitt per døgn den siste tiden sier det seg selv at det er vansklig å kjøre rundt med tunge gressklippere uten å ødelegge spillefeltet.

Kan berolige deg og andre med at i dag var banen endelig tørr og som en følge av det nyklippet.

Dermed raske greener, flotte tette fairwayer og slem tett rough. Meget gode forhold.

Forøvrig Herr Hogan vet du like godt som meg at en golfbane aldri blir ferdig, den er i konstant utvikling.

Passauf

over 17 år siden

Passauf

Unødvendig sleivete kommentar Simen. Utvis noe udmykhet for at anlegget er en veldig tidlig fase så vil du fremstå med større troverdighet når du omtaler anlegget i fremtiden.

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Ja huff a meg så sleivete jeg var nå gitt. Veldig dårlig gjort av meg ovenfor Ben hogan som ikke var noe sleivete i det hele tatt i sin høyst nødvendige kommentar om Hakadal.

Unnskyld unnskyld......

Seriøst Passauf : Hvor er herr Hogans ydmyket ovenfor oss?

Og sist jeg traff ham var han faktisk i stand til å snakke for seg selv.

Tviler sterkt på at han trenger deg til å passe på om tærne hans har blitt tråkket på eller ikke.....

Jeg er til og med sleivete nok til å si at Hauger er en flott golfbane uansett om fairwayene er tørre nok til å bli klipt eller ikke.

Jeg synes også at det er flott at dere pleier å ha halv pris i juli. Jeg håper mange gjester er innom både dere og oss denne mnd. og resten av sesongen.

Da får de fine golf opplevelser enten det er "hippie" eller normal fairway.

Ha en god dag :-)

Passauf

over 17 år siden

Passauf

Simen: Det er ikke nødvendig å legge seg på et lavmål i kommunikasjonsform fordi noen slenger dumme kommentarer. Jeg mente å oppfordre til saklighet og ydmykhet for omtale av egne anlegg. Jeg så muligens ikke humoren i svaret ditt til HB. Jeg forsvarer ikke HB. Lykke til videre med forming av bane og klubb.

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Passauf, jeg spiller egen bane ofte rett og slett fordi jeg synes den er meget god. Hullene er krevende og morsome og gir meg juling både titt og ofte. Enda jeg vet hvordan jeg bør spille dem.

Slik den fremstår i dag synes jeg at vi allerede har en meget god bane. Det er noe jeg mener helt saklig og med ydmykhet.

Igjen ,andre kan selfølgelig ha andre meninger og det er helt ok.
Men kommentarer ala Ben Hogens :

"Hakadal burde ha 250 året rundt. Banen har jo hippiefairwayer og er rett og slett ikke ferdig."

er verken saklig eller ydmyk omtale av andres bane. Og siden banen nå er klipt er "hippie" fairwayene historie .Med normalt vær vil vi ikke oppleve slike forhold mer i år. Nå fortjener alle annlegg på østlandet sol....leeeeeeenge.

Jeg vet at vi har mange ting og jobbe med.
I år har har alle avstander blitt remålt til greensenter i spillelinjen,
Baneguiden er under utarbeiding og er snart klar.
Skilting vil utbedres snarlig.

Dette er ting som vil gjøre det lettere for besøkende og medlemmer å spille banen.

Jeg er alltid glad hvis vi får konstruktiv kritikk, det lærer man av og kan bidra til å gjøre endringer som bedrer banen. Vår bane, akkurat som deres er i konstant utviklling.

Det er slik det skal være.

Takker for lykke ønskninger og beklager hvis jeg ble oppfattet som sleivete.

Mvh Simen

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Todd H: Evje har naturligvis ikke nedsatte greenfree-priser i juli! Det er jo midt i ferieland, med stor pågang, og de aller fleste av medlemmene kjempeklare til å spille. Grunnen til at banene rundt Oslo har lavere priser i juli, er jo ikke for å være snille, men fordi det er nesten umulig å få kunder, altså greenfee-spillere.
Når det gjelder hippie-fairwayer, trenger det ikke være det til tross for mye regn. Spilte Evje et par ganger før helgen, og da var fairwayene korte og fine, til tross for en del regn.

Oslo G

over 17 år siden

Oslo G

Til Ja:
Losby 400
Haga 500
Hauger 325
Bogstad 450

kjempebillig!!

Hvordan kan man spille Bogstad til 450,- ?
Trodde det var 600,- for em runde.

bobo

over 17 år siden

bobo

Østmarka har utrolige forhold etter NM og tilbud på 250 ut juli, vært et besøk.....

Fooore

over 17 år siden

Fooore

Bogstad: hvor finner man det greenfee-tilbudet?
Jeg klarer det ikke.

Skal spille der eller Mikla denne uka.

Losby: veldig bra forrige uke, litt fuktig enkelte steder, ikke all verdens rull i spillefeltet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her