Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Skifte grep

Cobra

over 18 år siden

Cobra

Grepene mine på wood, driver og putter må skiftes. Hvor bør jeg gjøre dette (bor i Oslo)? Ca pris?

Prøv

over 18 år siden

Prøv

Ballerud f.eks.
Tror han heter Mark. Gjorde det for noen år siden hos ham og det funket perfekt.

Cobra

over 18 år siden

Cobra

Takk for svar Prøv!
Gjøres dette på dagen, og tar det lang tid?

Ture

over 18 år siden

Ture

Grønmo fikser grepskift. Bra arbeid. Ring og avtal skifte på dagen.

Prøv

over 18 år siden

Prøv

Vet ikke. Ring dem.
Mener å huske at jeg måtte vente en dag.
Jeg endret vinkel også.
Som sagt ring dem, det er vel litt ferie der i gården også, selvom det burde være høysesong.

sm

over 18 år siden

sm

tar max to timer å gjøre det selv....

veggiss

over 18 år siden

veggiss

er det 3 grep du skal skifte? tar deg ca 5 minutter å gjøre det selv hvis du har det du trenger. ellers pleier customgolf å skifte grep for deg mens du venter.

Bob

over 18 år siden

Bob

-----. Gjorde det for noen år siden----. Undrer litt på hvor ofte folk skifter grep på køllene sine. Er ikke dette noe som bør gjøres innimellom om ikke hvert år så kanskje hvert annet år for å hode en god friksjon mellom grep og hanske?

BadaBing

over 18 år siden

BadaBing

Skiftet og forlenget grepene på jernsettet mitt på Ballerud for et par uker siden. Kostet 135 kr pr kølle, da forlenget en tomme og påsatt GolfPride MC grep. Leverte onsdag kveld og hentet fredag.

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Dette kan du gjøre selv, har du teip, whitesprit, grep og en kniv så fikser du det like lett som noen annen. Det tar 10 minutter per kølle, og må stå og tørke en dag.

http://www.ehow.com/how_3239_re-grip-golf.html

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Skiftet grep i vinter hos custom golf på fornebu, de gjorde det mens jeg ventet. Ellers gjør vel de fleste proshopene det nokså raskt og greit. Jeg ventet for lenge med å skifte, så forskjellen er stor, særlig når det er vått.

Stian

over 18 år siden

Stian

Hvilke steder i østlandsområdet selger løse grep ?

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

En grei instruksjonsvideo finner du her (som supplement til Fjosoks link):
http://www.golfpride.com/VideoWinMedia.aspx?file=GripInstallation

Cobra

over 18 år siden

Cobra

Takk for gode innspill!
Køllene ble levert på Grønmo, tror ikke jeg skal begynne å knote med de selv. Får de tilbake i morgen, så dette blir bra... :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her