Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Billetter Scangolf Discutational Charity

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Responsen fra givere har vært meget god og derfor ser jeg det som mest hensiktsmessig å begynne og legge ut enkelte artikler til salg for fast pris. Begrunnelsen for dette er at jeg ikke tror det er realistisk å få solgt 200 greenfeebilletter for 2007 i midten av september. Jeg legger derfor ut noen pakker med greenfee-billetter hvor de første som sender meg e-post om kjøp får de respektive pakkene. Dette er en glimrende mulighet til å få billetter til en god pris, samtidig som man støtter en god sak. E-post adresse er: eaglesimen@hotmail.com

Pakke 1: Bogstad golfbane (Oslo GK)
4 stk greenfee billetter til samlet pris 1800 kr.
(Billetter ligger klar på Bogstad GK)

(Disse kan benyttes på greenfee-tid hverdager før 14.00, week-end og helligdager etter kl 14.00) Handicapkrav 28/32 hhv herrer/damer. For øvrig informasjon http://www.oslogk.no/default.aspx?gid=1&sid=4

PS. Banen stenger i september pga ombygging!

Pakke 2: Nøtterøy golfbane
4 stk greenfee billetter til samlet pris 1600 kr.
(Billetter sendes per post)

Pakke 3: Oustøen Country Club
4 stk greenfee billetter til samlet pris 1600 kr.
(Billetter ligger klar på Oustøen CC, må benyttes som en firerball)

Pakke 4: Stjørdalen GK
4 stk greenfee billetter til samlet pris 1000 kr (inkludert bil!)
(Billetter ligger klar på Stjørdal GK)

Pakke 5: Skoger Golfbane
4 stk greenfee billetter til samlet pris 1000 kr
(Billetter sendes per post)

Pakke 6: Drøbak GK
4 stk greenfee billetter til samlet pris 1000 kr
(Billetter ligger klar på Drøbak GK)

Pakke 7: Tyrifjorden GK
4 stk greenfee billetter til samlet pris 1400 kr
(Billetter ligger klar på Tyrifjorden GK)

Pakke 8: Miklagard GK
4 stk Dagsmedlemskap selges til samlet pris 1800 kr (Kun 1 runde per DM, bookingrettigheter som medlemmer. Billetter ligger klar på Miklagard GK)

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Godt jobba!

Cavalier

over 18 år siden

Cavalier

Dette ser jo særdeles bra ut! Du skal ha all mulig honør!!

Dukker det opp noen greenfee pakker på to billetter etterhvert?

(Beklager at jeg ikke har fått sendt deg køllene enda, det er ikke glemt)

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Hei, hvis noen er mer interessert i å kjøpe billetter to og to så er ikke det noe problem. Det er kun Oustøen hvor de helst ser at de får 4 i en ball. Send meg en e-post om hva dere ønsker så skal jeg prøve å få det til, det viktigste er at billettene blir solgt.

Dere kan kjøpe billetter på:

Atlungstad
Drammen Gk
Drøbak
Gran
Grini
Grorudalen
Hafjell
Hauger
Karasjok
Kragerø
Kristiansand
Kungsängen
Lofoten
Meland
Miklagard
Mjøsen
Nøtterøy
Oslo GK
Oustøen
PGA de Catalunya
Preikestolen
Randaberg
Røros
Stavanger
Stiklestad
Stjørdal
Trysil
Tyrifjord

Send meg en e-post om hva dere ønsker så skal jeg komme tilbake med pris og info.

mvh
Simen Myhre

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Da er alle billettene til Oslo GK og PGA de Catalunya reservert! Derfor ingen hensikt å kontakte meg angående kjøp på disse to banene. Fortsatt mange godbiter igjen, og nå skinner sola også :)

mvh
Simen "Fjosok" Myhre

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

PGA de Catalunya-billettene er fortsatt up for grabs etter manglende respons fra den første interessenten. Oslo GK er utsolgt, og det minker på billettene fra Miklagard, Tyrifjorden og Drøbak bla.

Send e-post til eaglesimen@hotmail.com hvis du er interessert i billetter.

Per nå er det allerede kommet inn 15% av fjorårets sum!

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Catalunya billettene er borte, men fortsatt mange billetter igjen på banene beskrevet over. Send e-post til eaglesimen@hotmail.com eller ring meg på 90581562 hvis du er interessert i billetter eller har spørsmål.

Jobber nå med å få laget en reportasje i Golfposten.

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

En oppdatering:

Pakke 3: Oustøen er reservert (èn Oustøen-pakke a 4 bill igjen)

Pakke 8: Miklagard er solgt (Resterende går til auksjonen)

I dag har jeg hatt en samtale med redaktøren i Golfposten som jeg kontaktet tidligere om å lage en reportasje for på den måten å nå ut til det brede folkelag. Det ser ut til at det blir en tekst i august-utgaven av Golfposten og forhåpentligvis vil det resultere i enda større interesse i saken (uten at jeg har full kontroll over vinklingen). Jeg har oppgitt min egen kontaktinformasjon med referanse til Scangolf-forumet da slipper scangolf-gutta å bli belastet med dette.

Planen min er å la det være igjen noen godbiter til selve turneringa den 8. september men det vil i hovedsak dreie seg om golfartikler og i mindre grad greenfee-billetter. Derfor kan det være lurt å ta kontakt tidlig hvis man ønsker å kjøpe billetter.

mvh
Simen

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Nå har jeg fått billetter til Vestfold GK også. Tusen takk til dem!

Så da er det fortsatt igjen billetter til:

Atlungstad
Drammen Gk
Drøbak
Gran
Grini
Grorudalen
Hafjell
Hauger
Karasjok
Kragerø
Kristiansand
Kungsängen
Lofoten
Meland
Miklagard
Mjøsen
Nøtterøy
Oustøen
Preikestolen
Randaberg
Røros
Stavanger
Stiklestad
Stjørdal
Trysil
Tyrifjord
Vestfold

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Nå som folk har kommet hjem på ferie er det vel på tide å få litt fart i dette salget igjen?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her