Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scotland

Runar Nyrud

over 23 år siden

Runar Nyrud

Jeg skal til ''Kingdom of Fife'' i Scotland og spille fra 31.05 - 14.06.02. Noen som har tips om golf i dette området? Jeg har oversikt over alle banene, og vet selvsagt at man MÅ besøke St. Andrews og de andre STORE banene i området. Men er det noen som har noen tips om andre baner man ikke bør gå glipp av, gode (billige) golf butikker, severdigheter osv. ?

Max

over 23 år siden

Max

Kanskje noe for langt nord for deg, men allikevel:
Har hørt mye positivt om Cruden Bay nord for Aberdeen. Banen er designet av Old Tom Morris og er visstnok ikke veldig nedrent. Desverre ikke spesielt rimelig, men er også på listen over de beste banene i UK.
Du kan lese mye om den på http://www.crudenbaygolfclub.co.uk/
God tur!

leifsigurd

over 23 år siden

leifsigurd

Scotland er et praktfult golfland. Har mye tips rundt Aberdeen området. Ta kontakt hvis du vil. leifsfi@online.no

Tor

over 23 år siden

Tor

Reis Til Ayrshire i sydvest. Der ligger banene tett som haggel.Masse links. Anbefaler Belleisle, Troon Lochgreen, begge billig
greenfee. Ellers er det fire championshipbaner i området God link http://www.scottishgolfsouthwest.com/

Roar Meidal

over 23 år siden

Roar Meidal

Jeg var i Skottland forrige helg. Bodde på Murrayshall golfbane, flotte omgivelser og 2 fine baner. Har "golfpaket" som i Sverige. 75 pund inkl greenfee og frokost. Ligger nære Gleneagles, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spilte Queens course, kort men veldig bra. Neste gang blir det Kings course. Besøk også Glenturret, Skottlands eldste single malt produsent. Og hvilken som helst lokal pub...

Roar Meidal

over 23 år siden

Roar Meidal

Jeg var i Skottland forrige helg. Bodde på Murrayshall golfbane, flotte omgivelser og 2 fine baner. Har "golfpaket" som i Sverige. 75 pund inkl greenfee og frokost. Ligger nære Gleneagles, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spilte Queens course, kort men veldig bra. Neste gang blir det Kings course. Besøk også Glenturret, Skottlands eldste single malt produsent. Og hvilken som helst lokal pub...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her