Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

P4Tour på Nes

P4 deltager

over 18 år siden

P4 deltager

Hvorfor er det så vanskelig å score på Nes? Banen er jo nærmest flat, og greenene var i veldig bra stand. Hvorfor blir det ikke flere som går under par totalt? Den er også forholdvis bred, men det er jo 3 lange par 4 hull. Og roughen er seig...ikke lett å gå inn på 2 på disse om man havner i rough.

Jeg er forundret over meg selv at jeg ikke kan score bedre på en bane som ser så lett ut! Hva mener du?

Myggen

over 18 år siden

Myggen

Selv om jeg ikke spiller på P4 touren har jeg også erfart at det er vanskelig å score godt på Nes. Noen par 4 er lange som du skriver, og i helgen så det også ut til at flere spillere hadde problemer med nærspillet. Flere av greenene er vanskelige, og noen hullplasseringer skapte problemer hvis du ikke lå på riktig side. Men allikevel....

Homer

over 18 år siden

Homer

Har spilt NES en gang. Synes det var en veldig flott og morsom bane å gå. Anbefales på det varmeste. Var kjempefine greener når jeg gikk der.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her