Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hakadal

Imponert

over 18 år siden

Imponert

http://www.aasgaardgolfpark.no/bane.asp?avd=3&page=publish&pt=news&nid=3434

Se så utrolig flott det er på Hakadal. Fearnley har virkelig peiling på å ta stemningsbilder. Jeg er ikke medlem der, så dette er ikke ment som reklame :) Men se så utrolig nydelig.

Desillusjonert

over 18 år siden

Desillusjonert

Det rare er at når du drar dit kjenner du deg ikke igjen i det hele tatt.

Stian

over 18 år siden

Stian

Det er noe man kan si om 99% av profesjonelle bilder som ligger ute av golfbaner

Desillusjonert

over 18 år siden

Desillusjonert

Mais oui, c'est vrai...

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

"desillusjonert", det rare er vel at du antar at alle har like dårlig syn og hukommelse som deg selv.....

At det er pent oppi dalen tror jeg de fleste er enige om. Hvor god golfbanen er ,vel det er en annen diskusjon.
Min oppfatning av egen bane er kjent. At noen andre har en annen oppfatning er helt greit for meg. Vel og merke så lenge oppfatningen er sakelig begrunnet.

Jeg tror imidlertid mange førstegangsspillere og andre gjester med lavt/middels handicap blir mer fornøyd når baneguiden er på plass.

Stian , jeg tror fotografen, som jeg kjenner, er meget fornøyd med at du oppgraderer ham til profesjonell he he:-)

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Bildene er meget meget bra tatt :) Fotografen kunne solgt slike bilder. Jeg ville nemlig kjøpt dem til prosjektene mine.

Meget pen natur oppe i dalen!

Hull 15

over 18 år siden

Hull 15

Bare noe du sier fordi du fikk øgle i dag

Yngve

over 18 år siden

Yngve

og hvilken eagle!!!!!

steike ta!

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Gunder ,fortsetter dette blir ikke fotografen til å snakke til he he:-)

Har du fått eagle? Har du drivet hole in one igjen, eller?
Venter spent på beskrivelsen.........

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Ryktene sier at Kim Jong Il og Gunder spilte sammen når øglen kom....

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Gunder hadde en god drive på hull 4, og skulle legge seg opp med en femmerwood.

treffet ble litt skummelt, for ballen gikk en stund mot venstre greenbunker, men den fadet litt, traff roughen og kicket inn på greenen hvor den rullet frem til 2 meter fra hullet...

nyyydelig..... :D

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Ble helt "svimmel" av bildene...blendet av vakre bilder...og inspirert til å spille banen. Noen som kan spå hvor lenge det skal regne her på østlandet nå? Møkkavær...

Ææsjj

over 18 år siden

Ææsjj

meldt øs pøs i hvert fall frem til torsdag kveld

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Yngve, det var godt lagt opp. Det skal jeg kalle det neste gang jeg inne på et par 5 på 2.

Sånn gutter, der fikk jeg lagt meg opp fint he he:-)

Grattis Gunder, har du begynt å slå langt i tillegg til presisjonen din , da blir du skummelt god.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her