Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Den eldste kølla i bag'en

What?

over 18 år siden

What?

Av alle aktiviteter/idretter jeg har vært borti så tror jeg golf er den hvor utøverne er mest utstyrsidioter (dette inkluderer også meg selv). Dette ser man jo også her inne med tanke på alle trådene om nytt utstyr.

Det som kunne vært interessant å høre er hvor gammel den eldste kølla di i bagen er...

For min del er putteren som jeg nettopp har lagt tilbake i bag'en, da den siste jeg kjøpte ikke virker lenger :o)
Putteren som fikk comeback'et sitt i helgen er vel 5 år gammel, tror jeg.

For øvrig ser det vel omtrent sånn ut:
Driver - inne på tredje sesongen
3-wood - fjerde sesongen
Rescue - andre sesongen
Jern - tredje sesongen
Wedger - tredje sesongen

Ingenting nytt i år. Enda....

Keyser

over 18 år siden

Keyser

Eldste køllen min er en Bob Mann Who-Dinni sand wedge fra ca midten av 90-tallet. Kom det første settet mitt, som ble kjøpt brukt.

Foretrekker å kalle den en pukk-wedge, da jeg bruker den fra sand, stein, grus, vei, røtter osv. Fått en del juling etterhvert....

Bob

over 18 år siden

Bob

----- den hvor utøverne er mest utstyrsidioter---- golf utøves vel opprinnelig av en gjeng som var vant med at det meste kunne kjøpes for penger - og det prøver alle vi alle å følge opp

svampesoppen

over 18 år siden

svampesoppen

Har en 12 år gammel ping som gruser scotty putteren min... De eldste er eldst, og i dette tilfellet best!

ceasar

over 18 år siden

ceasar

Driver: 1.sesong
2.wood: 2. sesong
Rescue: 3.sesong
Jern: 4. sesong
Wedger: 1.sesong
Pøtter: 2.sesong

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg er tydeligvis helt ute.

Driver - 3 år gammel
3 wood - 4 år gammel
jernsett - 3 år gammelt
putter - 1 år gammel
rescue - 3 år gammel
wedger - 3 år gamle

må se å få noe nytt snart...... kanskje premiere meg selv for fantastisk spill

hahaha

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Den eldste er vel 5 wood fra Callaway. Den er i sin 12 sesong..... og fortsatt like god (eller ihvertfall bedre enn eieren)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

oi, har du spilt så lenge? for 12 år siden mente jeg at Golf var den absolutt mest idiotiske måten å tilbringe 6 timer på.

1 time kjøring, 0,5 timer oppvarming og utpsyking, og 4,5 timer forsøk på å slå ballen bortover en gressplen, som til og med ofte er ujevn, skjev og med vann og sand i veien...

hihihi

Kjøpetryne

over 18 år siden

Kjøpetryne

Eldste køllene i min bag er wedgene mine.
Adamsgolfs Tom Watson SW og LW.
Disse er over to år og må snart skiftes.
Ganske sikker på at disse er skyld i at HCP'et ikke raser nedover
:o)

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Yngve: Gikk min første caddyrunde som 11 åring på 70-tallet. Har fortsatt 7'er jernet fra den gang - men bruker det ikke.....

Air

over 18 år siden

Air

En gammel Taylor Made Burner fra forrige årtusen!! gjør fortsatt susen!

MCS

over 18 år siden

MCS

Mine Callaway Big bertha jern fra 1997 er fortsatt operative.

oBS

over 18 år siden

oBS

Satt her og hadde litt medynk med SS som var så gammal --- helt til jeg fikk tenkt meg om............

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Jeg? Gammel? Pøh! Det er bare når jeg chipper at jeg føler meg gammel....

Calle Namn

over 18 år siden

Calle Namn

Hmmm... Kjøpte et fullt sett Big Bertha '96 3-PW, Big Bertha Warbird '94 3- og 5 wood i stedet for nybegynnerkøllene i fjor. Driver selvfølgelig The Great Big Bertha '95. Møter proer som blir blanke i øynene og minnes den gang da da de var unge lovende osv når de ser big fat mama. Alt er visstnok fra 1996, men med nyere grep.

utstyrsmann

over 18 år siden

utstyrsmann

alt bør være maks 4 år

11

over 18 år siden

11

original ping 1 iron fra 1971.Har byttet skaft et par ganger.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her