Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

nytt jernsett

booster

over 18 år siden

booster

hallo folkens..! eg har spilt med eit blanda sett eg kjøpte og lurer no på ka som er smart å gjere.. har lurt lenge på big bertha irons sida desse er lett spilte.. har 22 i hcp nett no.. spilt meg ner fra 35 så er derfor veldi utstabil.. noen forslag om desse eller andre køller som kan vere gode får 22 hcp-ar?
takkar for all svar:D

hallo

over 18 år siden

hallo

kjøp rider cup

Stian

over 18 år siden

Stian

Har 25 i hcp og spiller med Titleist 804.OS til vanlig, men testa ut Nike CCI CB jern igår, og de virket veldig solide og gikk 1 jern lenger ++ enn Titleistene. Fikk bra review av han i proshopen som mente dette var ett sett man kunne spille seg langt ned med.

Er nå i tenkeboksen og vurderer å handle det settet selv :)

booster

over 18 år siden

booster

interesant.. har testa litt forsjellig callaway.. x-20, big bertha osv.. desse gav veldi god respons på off senter hits.. men viss desse ikkje er tilgivende når eg kommer ner i hcp må eg igjen ut med eit nytt sett.. det er ikje planen!:P taker for svaret;)

booster

over 18 år siden

booster

ingen andre som har ein meining?

hmmm

over 18 år siden

hmmm

det kan godt være

BadaBing

over 18 år siden

BadaBing

Det kan også godt hende at folk (utrolig nok) er lei av å gjenta seg selv. Finnes jo en million tråder som omhandler det samme her nå...

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Med mindre du spiller mange ganger i uken gjennom hele sesongen så hadde jeg gått for mest mulig tilgivende køller. Jeg er glad i TaylorMade, men andre er glade i andre merker, tror det er litt hipp som happ så lenge du velger et annerkjent merke.

booster

over 18 år siden

booster

oki, takker for svar.,, eg viste ikje at da va 7000 andre tråder med det her inne fordi eg er temmeleg ny her inne..

hmmm

over 18 år siden

hmmm

alle linkenen er jo nesten bare tull

Stian

over 18 år siden

Stian

Selvom det er snakk om jernsett og hva man skal ha varierer spørsmålet, noen har høyt hcp, noen lavt, noen midt på treet. Så derfor blir det feil å kalle en spade for en spade i dette tilfellet.

Jeg ville ha sjekket andre forum som f.eks golfrewind.com/golfrewound.com for å finne ut litt mer hva om hva som kan lønne seg og handle.

Sjekk også ut golfreview.com

das golfmann

over 18 år siden

das golfmann

ben-hogan er gode køller

booster

over 18 år siden

booster

oki, skal sjekke det ut;)

das golfmann

over 18 år siden

das golfmann

jepp

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her