Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Talenter?

Beundrer

over 18 år siden

Beundrer

Husker med glede en tid tilbake da losby golfklubb herjet som værst og vant alt. Men hvor har det blitt av stortalenter som Joakim Bjørkhaug som vant B-tour på Bogstad med 5 slag? Husker han som en hyggelg og glad gutt som aldri ble ovenpå når han vant store turneringer og gikk massse under par. Han var en herdersmann, eller gutt kan man kanskje bare kalle han. Syns det er synd at Norges landslag ikke kan plukke oppe slike kvalitetsspillere som Joakim. Og jeg kan banne på at hvis noen i dette systemet hadde plukket han opp hadde han blitt en utfordrer til Marius Thorp og Anders Kristiansen.

Jensen

over 18 år siden

Jensen

Han har jeg aldri hørt om!?

Finnes mange som har vunnet en B-tour med mer enn 5 slag uten å bli noen stjerne;)

Ture

over 18 år siden

Ture

Bra spørsmål. Svaret er vel at det må mange talenter til for at noen skal lykkes med nå helt frem til moden prins fra rompetroll. Det er utrolig hvor mange interesser som drar i en tenåring. Golfen vinner ikke alltid den kampen.

Joakim er ikke borte

over 18 år siden

Joakim er ikke borte

http://www.golfbox.no/livescoring/leaderboardMatchPlay.asp?tour=%7B6A9840B7-FC0B-49F0-8B14-45F203B73659%7D&grp=1&round=2&lang=1030

Pølsa

over 18 år siden

Pølsa

Ehm... B-tour? Da er det jo bare å glemme!!! Er jo ikke god for det...

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Hyggelig av Joakim å legge inn en tråd om seg selv.

kim

over 18 år siden

kim

Hvor ble det av meg?

Pølsa

over 18 år siden

Pølsa

Hallo! Hva er kriterier for å bli kalt talent?!?

Sagen

over 18 år siden

Sagen

Man må være glad i cola og elske babb. Daaaaaaaaaaaaaaaaahah

Jillydogg

over 17 år siden

Jillydogg

Bjørkhaug tror jeg la opp eller noe..

Kim A. Sagen derimot, største talentet fra Grorud GK på lenge, hvor er det blitt av han. " Talentet" som nesten klarte søndagskvalet på A-Tour Moss & Rygge, og som har en topp 5 fra B-Tour på Drøbak. Gutten var jo alltid i sonen.
Ble hentet til Losby pga. sin enorme treningsiver og vanvittige talent. Utgjorde en viktig brikke i Lag-Nm laget for Jr. da Losby tok en glimrende 3. plass, der Sagens rutine og inspirasjon hevet laget fra en tung start, der 1. runden hans var preget av caddiejobb. Hvor var NGF da en av våre fremtidige stjerner la opp golfen, og begynte å fly på "by'n"

Jeg bare undrer...

Sagen-fan

over 17 år siden

Sagen-fan

ILOVE KIM ANDRÈ SAGEN

Kongen

over 17 år siden

Kongen

jeg har da 5 plass i junior nm og er norgesmester i lag nm for HERRER, haha for en sjef:)

eksperten 3

over 17 år siden

eksperten 3

Ja for det var jo takket være Sagen, og ikke Peter K., E. Kofstad og Gøran Søbyes fortjeneste at Losby vant det mesterskapet...

jok

over 17 år siden

jok

tror kanskje jeg ville byttet ut kim kristoffersen med gøran søbye der men...

Gjedde

over 17 år siden

Gjedde

Hahha, kim spilte jo nesten ikke. Han var vanngutt og caddie hele turneringa

Joakim B

over 17 år siden

Joakim B

Jeg har ikke lagt opp. Trener for fult igjen nå. Tar sats på å etablere med i p4-tour toppen neste år og planlegger å reise nedover til sverige og danmark å spille. Ikke mobb kim Andrè "nærspillskongen" Sagen.

kebabkalle

over 17 år siden

kebabkalle

sagen sagen kebab damer cola cola poker pizza cola poker poker damer damer damer poker

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her