Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvem imponerer mest

Harrison

over 18 år siden

Harrison

Han som får 5 birdies og 5 bogeys, eller han som spiller på bare par ??

lett

over 18 år siden

lett

han med birdies! bedre potensiale!

jess

over 18 år siden

jess

Bedre potensiale for han med 5 birdies. 5 bogeys kan vel alle proffer ha på en runde så det trenger ikke bety noe.

10 par er jo greit det , stabilt men alle under 10 i hcp kan vel forsovidt ha 10 par på rad på en god dag.

Ture

over 18 år siden

Ture

I match foretrekker jeg birdies. 10 par vil aldrig ødelegge scorekortet i andre sammenhenger.

jonag

over 18 år siden

jonag

han med 5+5

Mye lettere å gjøre om en bogie til et par, enn et par til en birdie.

Enten er han med parene elendig på innspill og stor rundt og på green. Ellers er han en dårlig putter... eller ?

!"#

over 18 år siden

!"#

ja, men hvis han har 18 greentreff, så er det ikke mye som skal til før han plutselig en dag setter 8-10 putter! Og han har vist seg stabil på innspillet, så jeg ville nok valgt han. Han med 5 bogier bommer jo stadig vekk greenen.

#"!

over 18 år siden

#"!

Jeg liker om man spiller 18 birdies. Enda bedre med 18 eagles.

Eller

over 18 år siden

Eller

som Kim il Sung.
18 hole in one

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Kim Il Sung meldte bare om 11 hole in one, rett skal være rett.

jonag

over 18 år siden

jonag

jeg melder bare om provisoriske baller ikke HIO...

What?

over 18 år siden

What?

Spilte Sung golf også?

Det er jo Kim Jong-Il (sønnen) som har banerekorden på Pyongyang Golf Club med smålekre 34 slag (par 72). Det var imidlertid ikke mer enn 5 hole in ones, og en haug med eagles på par-4 hullene og et par albatrosser på par 5.

Ikke verst med tanke på at det var den eneste runden han noen gang har spilt. Da han fikk høre at runden var 25 slag bedre enn noe som var registrert i noen konkurranse så fant han ut at det måtte være andre ting som bedre kunne utfordre intelligensen og hans atletiske egenskaper.

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

...sorry - min feil det var Mr. Jong-Il. Men jeg har sett et oppslag om 11 HIO.... mulig det var en overdrivelse :-)

Skeptisk

over 18 år siden

Skeptisk

Med tanke på at dette var hans første runde høres det litt vell utrolig ut spør du meg......

What?

over 18 år siden

What?

Ja, litt utrolig er det nå, he he

Jeg ser ikke vekk fra at han faktisk kun slo 34 slag, men at han hadde noen ekstremt "dyktige" forecaddies :o)

haha

over 17 år siden

haha

begge suge

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her