Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Roughen på Miklagard

Severiano

over 18 år siden

Severiano

Spilte Miklagard denne uken for å forberede meg til Amatour der. Må si at roughen var tykk, lang, seig og frodig. En "Players Assistance" bil kom bortom til oss når vi letet i roughen og poengterte at dette var pga en kommende Challengetour der senere i sommer. Men stakkars meg på Amatour, jeg er ikke Fred Funk fra tee akkurat....!!!

Ball i roughen = lost ball

Passauf

over 18 år siden

Passauf

Anbefaler alle som lurer på hvordan det var på US open å ta en tur til Mikla i forkant eller etterkant av turneringen for å prøve seg. Det blir naturligvis ikke like ekstremt - men vanskligere enn vi normalt har det.

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Joda, rent bortsett fra at ballene i roughen alltid (nesten ihvertfall) blir funnet av tv kameraer/publikum/forecaddies på pga touren. Pga gutta har meget sjelden en lost ball.

Er nok litt vanligere på challange tour og ikke minst på amatour.....

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Pøh. Skal stå markør jeg på Challenge Tour. Da blir alt funnet....... errr

Er det mulig

over 18 år siden

Er det mulig

å miste baller på Miklagard altså..??
Har ihvertfall ikke greid det på de 6 rundene jeg har spilt der.
Men så har ikke røffen vært så veldig røff heller, knapt nok hatt innvirkning på slagene i det hele tatt. Må ha blitt saftige forandringer siden sist jeg spilte siden dette har blitt en tråd.

Cheval

over 18 år siden

Cheval

Hvis du slår en ball under noe gress der du ikke finner den. Ja da kan det bli en mistet ball.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Spillte Miklagard i går...da kom til kløfta ved 14 tiden regna det så mye at det var ikke forsvarlig å gå ut av bilen på noen minutter..he he. Men så ga det seg litt og vi tusla bort til klubbhuset. Avventet og varmet opp litt på range,før vi bestemte oss for å gå ut...etter det,ikke en regndråpe og ganske pent vær hele runden...fantastisk.

Og banen hadde ingen problemer med å takle de enorme mengdene med vann litt før...greenene var fantastiske,og hastigheten var ikke spesielt nedsatt...myyyye raskere enn jeg er vant til...imponerende. Satte mange lange putter på det raske underlaget,og hadde 15 meters(fra forkant av green og nedover) putten på hull 1 gått i,istedetfor hullkant...så hadde jeg nok sagt at det var verdens beste greener..he he

Roughen ja,begynner å bli tjukt rundtomkring...og med vått langt gress er det tøft å komme seg ut hvis man er uti der...ble litt leting noen steder pga noen fryktelig dårlige utslag i vår flight.
Men en strålende dag på en strålende bane

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her