Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Grattis Bernt

Bfan

over 18 år siden

Bfan

http://www.putterzone.com/

veggiss

over 18 år siden

veggiss

fett!! stor grattiss :)

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Herlig. Bernt, putteren din er en vinner. Det er jeg temmelig sikker på :-)

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Gunnar Bull: Ja sånn som du driver å putter for tiden så burde du være fornøyd med puttisen. Det kan umulig være mannen som er så god ;)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

hmmm.... nesten så jeg må kjøpe en sånn putter selv snart.... :D

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Liten språklig korreksjon, Gunder. "å" brukes kun i infinitiv. Derfor må du skrive: Sånn som du driver OG putter for tiden...

Oj. Plutselig ble jeg flink til å drive også!

Aha... Det var derfor du skrev feil. Du ville ikke gi meg den også :-)

USA TODAY 22 juni 2007

over 18 år siden

USA TODAY 22 juni 2007

Bra Bernt, dette er klippet fra USA TODAY nettutgave! Stort!

Anticipation Award: Dark ACE Putter
From the blog:
Putter Zone Golf @ PutterZone.com
Friday, June 22, 2007
This award is the last in PutterZone.com’s 2007 Midyear Putter Awards, which began Monday with the Next Level Award, followed by the Comeback Award, Heritage Award and Staying Power Award.

The Dark ACE is a wickedly elegant putter created by Norwegian inventor Bernt Stellander. Futuristic in look and concept, the Dark ACE will no doubt make a statement when it crosses the Atlantic, which may happen as early as this summer.

The Dark ACE putter embodies Stellander’s design emphasis on alignment and forgiveness. It includes an alignment system in which a vivid orange hue is revealed when you are misaligned, and hidden when your alignment is correct. In an earlier interview with PutterZone.com, Stellander stated, ”I wanted every element on the putter to solve a problem or have benefits."

In addition to its unique alignment technology, the Dark ACE also boasts an innovative behind-the-face insert and unusually high MOI properties.

At the same time, Stellander is also committed to making an artistic statement: ”As a passionate designer, I also wanted to end up with a product that is an ornamental sculpture, that is different and maybe will be treasured not only for the extreme engineering properties, but also for its nice distinct shape.”

If you’re not curious about this European import, then it’s time to check your pulse.

Lord Hansen

over 18 år siden

Lord Hansen

Ser at redaktøren til konkurrenten her ikke liker at Bernts putter får prisen for den putter det knyttes størst forventning til på det amerikanske markedet.

Drit i janteloven Bernt, slike som deg bør hedres!
Jeg ønsker deg all lykke. du har stått på og ikke gitt deg, selv om det har stormet litt rundt deg til tider. I meg har du en lojal kunde som kun kjøper det beste markedet kan by på.

Det som er det kule med hele greia, er at dette er rendyrket norsk produkt, selv om Bernt ikke akkurat er så typisk norsk i sin måte å være på.

Lykke til på ferden!

hilsen Lord Hansen

Geyr

over 18 år siden

Geyr

Hva har redaktøren uttalt nå da? Noe som er sensurert?

Lord Hansen

over 18 år siden

Lord Hansen

Ser ut som redaktøren lar ting stå som rammer en spesiell herremann, med sitt forsvar om "høy takhøyde" på golfsiden.

Sett i sammenheng med andre ting redaktøren sletter, som unektelig er mindre personkrenkende enn å kalle en mann en ikke kjenner for psykotisk, er det åpenbart at han ønsker ramme Stellander igjen.

The Lord

Guri Malla

over 18 år siden

Guri Malla

Si meg hvor gammel er han der redaktøren på golfsiden egentli..... oppfører seg som en grinete unge. Skulle tro Bernt hadde tatt sjokoladen hans.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Ikke bruk tid på han og siden hans,da blir bare tråden her stoppet.

Hyller Bernt for arbeidet han gjør...virkelig gøy at det går så bra. Kunne tenkt meg å prøve den puttern snart.

Lord Hansen

over 18 år siden

Lord Hansen

http://www.golferen.no/wip4/detail.epl?id=153545

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her