Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Østmarka

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Spilte Østmarka for første gang i går på et par sesonger og det ble en fin tur. Gode forhold og fint vær.

Likte godt de forandringene som er gjort på hull 1 og spesielt hull 2. I tillegg var endelig tee'en nede til venstre på hull 14 (par 5'en opp bakken på back) oppe og gikk.

Som alltid hyggelige folk i shop'en.

Kan anbefales.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Fint å vite. Du rakk vel kanskje rundt før regnet kom også? Hyggelig med et innlegg som er positivt. :)

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Tørt vær 23 grader i skyggen, perfekt golfvær.

Roky Erickson

over 18 år siden

Roky Erickson

Hva, drar du uten meg??? - du kledde deg ut da...

Passauf

over 18 år siden

Passauf

Ble overrasket av gode tette og raske greener og forholdsvis gode fairways på Østmarka forrige uke. Tildels skuffet forrige sesong og året før. Til dere som har dårlig erfaring fra tidligere år men liker banen - benytt anledningen til å spille banen i meget bra shape.

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Med tanke på at jeg var i form igjen på torsdag Rocky tror jeg rett og slett ikke at jeg kunne ha fungert troverdig som deg...

Med mindre du virkelig har funnet opmh'en da he he:-)

Venter med utkledningen og spillestilsendringen til Romerikstouren 28.....

Tror det er lurt slik du har herjet der.

Mats Ø.

over 18 år siden

Mats Ø.

Jeg liker fairwayene på Østmarka. Nesten så jeg kan traske barbeintulatorisk rundt der. :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her