Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scangolf Discutational Charity Auksjon

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Hei alle sammen! I år har jeg tenkt å gjøre mer ut av auksjonen enn i fjor. Jeg har opprettet en egen konto, og i dag har jeg sendt ca 100 personlige e-poster til golfklubber rundt omkring.

(De første svarene har allerede begynt å tikke inn, og Goruddalen og Tyrifjorden var kjapt ute med å gi 10 greenfee-billetter hver!)

Hvis responsen blir så overveldende som den ser ut til å bli, så kommer jeg til å sette i gang auksjoner av dette umiddelbart og som avslutter før turneringa går av stabelen slik at muligheten til å bruke billettene blir større.

Jeg kommer til å trenge hjelp av moderatorene for å holde dette under kontroll og håper at de også ser verdien i at auksjonen foregår på dette forumet hvor alt startet.

Kommer tilbake med mer informasjon

(Fikk nettopp to billetter til PGA det Catalunya i Spania, og Colin på Carnoustie skal sende logo-produkt fra the Open 2007, så her kan det bli litt av hvert snadder)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Fjosok,

du er en gullgutt. jeg snakket med sportssjefen i Tyrifjord i går, og han sa vi skulle få billetter i år også, men da trenger ikke jeg tenke mer på det skjønner jeg.

la oss alle oppfordre våre respektive klubbledelser til å ta samme initiativ som Tyri og Grorud nå har gjort!

Rbgk

over 18 år siden

Rbgk

Hei, kjempebra initiativ. Vi i Randaberg Golfklubb ønsker også svært gjerne å være med så vi vil også donere 10 Green-fee pass til dette formålet.

Cavalier

over 18 år siden

Cavalier

Hva med å ha ukentlige auksjoner av greenfeebilletter?

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

Fjosok:
Du gjorde - og gjør - en kjempejobb!
Trasig at jeg er utenlands den 8. september og ikke får med meg turneringa.
Cavalier:
Tror neppe det er lurt å gjøre dette til en ukentlig affære. Det måtte i så fall være dersom det blir så mange billetter at man kan ta noen auksjonsrunder som en oppkjøring fram mot den store dagen. Tror det er lurt å forsøke å konsentrere goodwillen og oppmerksomheten i tilknytning til forum-turneringa.
Stå på!

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Yngve: Tyrifjorden var raskt ute som giver ja! Kjempestor takk til dem!

Cavalier: Litt ut i fra responsen, som per nå ser ut til å bli bra så tror jeg ukentlige auksjoner er en meget god idè. Spesielt med tanke på at flere klubber gir veldig mange billetter! (Den eneste klubben som har svart og ikke villet gi noe er St Andrews og det er pga det store antall henvendelser de får forståelig nok) Du skal forøvrig også ha all mulig takk for ditt generøse bidrag til auksjonen!

Generell informasjon:

Jeg koder alle gaver med en gjenstandskode, denne er det bare jeg og giver (og den fremtidige kjøper) som vet. Dette for å forsikre om at ingen påstår at de har kjøpt greenfee-billetter uten å ha gjort det. I hovedsak vil greenfee-billettene bli liggende hos de respektive klubbene, så det ikke skal bli surr i postgang osv.

Jeg skal så langt det lar seg gjøre være med og løse evt problemer ved anvendelse av billetter osv, men jeg vil allerede nå si at jeg ikke kan være behjelpelig med å be om gyldighet for 2008 for de billetter som ikke blir benyttet i år. (Situasjonen var annerledes i fjor med tanke på at auksjonen foregikk så sent).

Forøvrig ber jeg om all mulig forståelse og tålmodighet hvis ting mot formodning ikke skulle gå så strømlinjeformet som jeg håper. Det ligger en del administrasjon i dette her, og mitt bidrag til auksjonen er bruk av min tid.

Hvis noen har gode ideèr om hvem som kan kontaktes som givere så gi meg beskjed, tror ikke det er noen vits i å spørre flere norske golfklubber enn hva jeg allerede har gjort i dag. Tror også det er mest ryddig hvis vi kanaliserer forespørsler (i de tilfeller hvor man ikke har personlige inside-kontakter) gjennom meg, slik at vi ikke ved en tilfeldighet er flere som "maser" på samme giver.

mvh
Simen

What?

over 18 år siden

What?

Bare for å si det igjen. Jeg er meget imponert over arbeidet som blir lagt ned i dette glimrende formålet.

Jeg venter i spenning på auksjonslistene og skal nok komme med bud uansett hva som ligger der til slutt :o)

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Er vel få superlativer igjen å gi,men er mektig imponert over hva du får til. Blir årets høydepunkt dette

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Det tikker stadig inn med godsaker, når jeg har fått svar fra fjern og nær skal jeg begynne å sette opp noen auksjoner.

Til nå kan jeg nevne noen av klubbene som allerede har svart og som det vanker godbiter fra:

Hauger, Nøtterøy, Lofoten, Miklagard, Tyrifjorden, PGA de Catalunya, Carnoustie (The Open 2007-logoprodukt), Oustøen, Mjøsen, Preikestolen, Røros, Randaberg, Karasjok, og Groruddalen.

I tillegg har Cavalier donert golfsett!!!

Tror det skal bli noe for noen og enhver og viktigst av alt, penger til Barneklinikken, avd for kreftsyke barn.

Oppdatering kommer etter hvert!

mvh Simen

veggiss

over 18 år siden

veggiss

rett og slett fantastisk!!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

oiii, to ting å bøye seg i støvet for.

Fjosok er en mirakelmann som skaffer stash å auksjonere vekk, og veggiss som har kommet under 20 ;D

grattis til begge... :D

veggiss

over 18 år siden

veggiss

hehe...jo takk. er lei av å få så mange slag når jeg spiller mot king ben, trenger dem jo ikke.

king ben

over 18 år siden

king ben

Hmmmm. Du har da trengt dem sårt hittil..... Nå blir det bare værre for deg!

Men, vi får vel holde denne tråden rent for slikt.

Synest Fjosok gjør en kjempejobb. Det vil også komme et bidrag fra meg til auksjonen...

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Oppdatering på auksjonen:

Responsen begynner å avta litt fra golfklubbene, og til nå har jeg fått svar fra 19 norske golfklubber, og det er bare to av disse som av ulike grunner ikke har anledning til å bidra. Det vil si at vi per nå har masse greenfee-billetter til baner rundt omkring i landet, i tillegg til litt annet snacks.

Av de siste ankomne kan jeg nevne:

Grini (10 greenfee)
Stjørdal (10 greenfee-billetter inkl bil!)
Miklagard (8 dagsmedlemskap, 5 hansker og 1 protime)
Drøbak flesker til med 10 greenfee-billetter samt at James McGowan i proshopen gir en Ben Hogan wedge, og ett dusin Maxfli baller!
Kristiansand (10 greenfee)

Tør vi håpe på respons fra Meland, Losby, Oslo, Holtsmark, Moss og Evje, Narvik og Larvik også? Dette er jo blant de store attraksjonene ;)

For ikke å snakke om SMD?

mvh
Simen

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

og ved å sjekke i en annen mailboks fant jeg også

Skoger (10 greenfee)

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

og for ikke å glemme Kragerø (4 billetter)

Roky Erickson

over 18 år siden

Roky Erickson

Bra Fjosok, heia SMD....

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Oslo GK, 4 billetter!

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Det blir tristere og tristere å ikke kunne delta i turneringen. Kan vi som er bortreist den helgen bidra gjennom en pre-auksjon?

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Smilende Sam:

Jeg har planer om å sette i gang den første auksjonen allerede i dag! Det vil være helt absurd å vente med dette til sesongen nesten er over, noen av godsakene spares til turneringen, men det blir nok å by på utover sommeren.

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Beklager at auksjonen ikke har startet, men de flinke scangolf-gutta jobber med å lage en litt bedre tilpasset side for auksjonen, slik at jeg ikke drukner hele forumet med auksjonstråder.

I mellomtiden har jeg fått billetter fra Meland og Stiklestad også

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Takk også til Gran og Atlungstad!

Lekker italiensk "Marbas" krage-skjorte (hvit bomull) str. Large med Carnoustie The Open 2007 logo ankom i dag! Takk til Carnoustie!

sgunby ftpgz

over 17 år siden

sgunby ftpgz

wtsfmcao fpyzhuvs znmjrkl fhcpbvj werxo flwpx tzlne

dwtouscan utdkog

over 17 år siden

dwtouscan utdkog

drtsbncze iktyhmo xhcpmgboy ygrclms gfiev kuypfvl qpsbx http://www.cthdjiqya.gdzh.com

vnslgwcqa yxac

over 17 år siden

vnslgwcqa yxac

cfrej andezrs oaictejn wdxbt skgz yiousxmcl eszgwmoa gvdjzoqbm wysjxrcto

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her