Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kommentator på SportN

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Må bare få si at jeg virkelig har sansen for Haugsrud som kommentator. Han gjør en virkelig bra jobb. Må si jeg savner Asbjørn, men Haugsrud har en soleklar plass nr 2. Hur bra som helst!

rerte

over 18 år siden

rerte

Er det Per H. altså?

rerte

over 18 år siden

rerte

var visst det.
Flink kar.

Snurre

over 18 år siden

Snurre

Veldig bra kommentator. Det var artig å høre på ham.
For en gang skyld en som viste hva han pratet om, uten pipestemme.

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Per er super han, men hvor har han gjort av dialekta fra søndre østfoll? ;)

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Per klarer seg meget bra,og mye høyere faglig kompetanse. Synes Hallvard har klart seg bra i det siste og,selv om kompetansen er mye lavere der,så har en fin måte å lede sendingene

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Helt uenig med Kevin. Halvard Flatland er helt tragisk å høre på etter min mening. Kompetansen er rett å slett altfor lav. For eksempel når de viser svinger i sakte film; Halvard blir helt stille og vet ikke hva han skal si. Det blir litt for kjedelig å sitte å høre på.

Jeg vil ha tilbake ASBJØRN RAMNEFJELD! Han er konge. Ellers så er jeg enig med Flucker. Haugsrud gjør en god jobb.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Smaken er som baken...delt. Men Hallvard har blitt bedre til å lede sendingene,men man må ta det for det det er. Jeg er en av de som ikke vil ha AR tilbake...vel kan han endel golf,men kommentator kan han aldri bli,og burde ikke vært. Slippe det der sms tullet og alt annet tull. En befrielse å slippe,og Haugsrud er i en helt annen liga.

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Det aller beste hadde vært å hatt muligheten til å skifte til amerikanske kommentatorer. De kommenterer golf på en helt annen og mye mer interessant måte i tillegg til de har flere reportere rundt på banen.
Jeg syntes norske kommentatorer henger seg alt for mye opp i å kommentere enkelt slag i detalj som om det var fotball. Jeg liker kommentatorer som prater om litt andre ting enn: "Oi, det var en dårlig pøtt" og "Den svingen var tiger ikke helt fornøyd med"

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Da er vi enige:-) Min favoritt er Nick Faldo,selv om han ikke er amerikansk da...

Rassbjørn

over 18 år siden

Rassbjørn

La oss for all del slippe å høre SMS-maset til AR flere ganger

Takk

over 18 år siden

Takk

Må si det var en herlig åpenbaring og høre på Flatland/Haugsrud i går!
Så utrolig behaglig kommentering av 2 svært dyktige mennesker.
Haugsrud kjenner gamet fra innsiden og Flatland får deg i godt humør.
Dette er så fantastisk mye bedre enn å høre på Ramnefjell.

Takk Per og Halvard.

Bob

over 18 år siden

Bob

Haugsrud var bra å høre på - Flatland har vel ikke noe å komme med enn det som jeg ser selv - nå slo Tiger et slag - det ser jeg på TV selv.

Sammen med H. ble det vesentlig bedre, men det viste seg når Haugsrud hentet kaffe eller hva det nå var, så ble det akkurat så platt som det pleier å være når Flatland jabber i vei....

Krackt eller hvordan det nå staves, og Haugsrud gjør den store forskjellen.

AR må holde seg til den jobben han har.

Per Kristian

over 18 år siden

Per Kristian

Jeg synes Per og Halvard gjorde en god figur med mye hyggelig "koseprat". Men de burde noen ganger konsentrere seg litt mer om det som skjer på skjermen. Flatland holdt ikke kjeft en eneste gang noen puttet... Og snakket stort sett om andre ting når det var spennende utslag på gang mot slutten.

Dilter

over 18 år siden

Dilter

Ble lei av HF som bare pjattet med Haugsrud og var enig med alt han sa. Det blir bare for masete: "Enig", "Det har du jammen rett i" osv.

Det hadde nok vært bedre om HF hadde påtatt seg mer av en kommentatorrolle og latt PH være eksperten.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

PerH for golferne, Halvard for allmuen.

Bra sammensatt team, selv om de enkelte ganger snakka seg bort fra det som skjedde. PerH sine egne erfaringer er topp!

Å ha muligheten til å se et lass av timer med spennende golf flere kvelder på rad er fantastisk bra!!

Hmm, føler meg litt som en golfnerd akkurat nå....

Megaslice

over 18 år siden

Megaslice

Da sier jeg bare; Prøv å sitte i et studio i Norge i 6-7 timer og kommentèr golf uten å "pjatte". Hører du på de amerikanske kommentatorene så er det utrolig mye pjatt, og de er til stede på golfbanen! Godt var jeg godt fornøyd med PH og HF i går.

Men som jeg har sagt tidligere, det er ikke nødvendig å skravle / småpjatte hele tiden!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her