Yngve
Men på samme måte som Miklagardmedlemmene, med unntak av at MG medlemmene går ut og lar være å være anonyme, så forsvarer Kongsbergmedlemmene banen sin med nebb og klør, og svarer kun mot Miklagardmedlemskritikken.
Jeg har ikke spilt Kongsberg i år, og det er rett og slett fordi alle jeg kjenner som har spilt Kongsberg i år sier greenene er helt utrolig treige.
når greenkeeper da klarer å si at de er like raske som Tyrifjord, så må jeg le.
Tyrifjord har nå en greenkeeperstab som er meget dyktige, og som gjennom hele sommeren klarer å holde høy standard og bra hastighet på greenene.
vi har ikke fått klager fra gjester, hverken fra Miklagard, Kongsberg, Holtsmark, Haga, Hauger eller andre steder hvor jeg vet det har vært gjester fra.
Når da de samme personene sier greenene på Kongsberg er kjempetreie, og Gunder også, som er en rettferdig mann, så må jeg innrømme at det ikke frister å reise til Kongsberg akkurat nå.
jeg pleier å spille banen hvert år, for den er helt klart på min topp 5 liste over favoritter, og jeg håper det blir rom for en runde senere i sommer for meg også.
Kan vi ikke nå kalle en spade for en spade og jobbe med tilbakemeldinger som er konstruktive i stedet for å krangle om ting som egentlig er dødfødt.
Dersom det er feil at greenene er trege og ujevne på Kongsberg, så kom med en stimpmåling da vel. gjerne fra flere enn en green også.
slutt i hvertfall med tåpelige anonyme utspill mot de som tross alt tør å stå frem med eget navn og komme med konstruktiv kritikk.
Jeg er medlem på Tyrifjorden, og er enig med ØB som sier det ikke kan sammenliknes med disse banene og Miklagard, men å si at det er usaklig blir vel overdrevet, for det må jo være et mål å få så bra greener som mulig for den økonomiske rammen man har.