Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfsko med god demping

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Jeg sliter for tiden med en slags betennelse(hælspore) i begge beina, skal bytte ut de golfskoene jeg har i dag. Har Callaway CG som jeg har hatt i 1 år.

Noen som har kvalifiserte tips til golfsko med veldig god demping? Har tittet på endel Nike,med Air teknologi.

ØB

over 18 år siden

ØB

Ecco har mange modeller som er knallbra!

Klaus

over 18 år siden

Klaus

Jeg har hatt samme problem, byttett til Oakley.

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

...men hvem har godt utvalg av disse skoene?

Klaus

over 18 år siden

Klaus

Proshop på Losby

morten

over 18 år siden

morten

Footjoy til 500,- på xxl. Helt fantastisk =)

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Klaus:
- hvilke Oakley kjøpte du da? Har ikke sett på Oakley i det hele tatt,hadde glemt de.

Har tittet på mange forskjellige sko,og trenger noe med ekstraordinært bra demping. Får vel ta en runde rundt og prøve alt som er, bli sikker på at jeg velger noe som funker for beina mine.

BO

over 18 år siden

BO

Slet med samme i fjor. Innleggsåler av silikon funka for meg.
Kjøpte via en fot terapeut.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

adidas lager digge sko

What?

over 18 år siden

What?

Skulle til og si det veggiss. Her har du en supercomfy sko (på mine føtter i alle fall)

http://www.adidasgolf.com/footwear/men/tour360.html

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Oakley Overdrive er suverene. Det er litt forskjell på 2005 modellen og 2006/7 modellen. 2005 modellen passer meg best. Kjøper de på eBay (ikke alltid like enkelt å oppdrive eldre modeller i norske butikker) for ca 600,- inkl mva om frakt.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

What?: har tour 360 selv, er superhappy.

Klaus

over 18 år siden

Klaus

Beklager,men husker ikke typen(jrg tro "overdrive") men underdelen er likt på alle, mykeste solen som finnes.
Hvis hælspore er tydelig allerede bør du hå en spesial inlegg (med en liten fordypning der hælspore er) for en liten stund.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Da ble det Nike Air shox,de skoene som ser ut som joggesko,med utrolig god demping. Har gått en runde med de,og det var en fryd.
Så gode sko,sammen med trykkbølgebehandlingen,så er nok beina fine igjen snart.

Takk for tipsene anyway:-)

Passauf

over 18 år siden

Passauf

Litt sent for Kevin, men til andre: Addidas er overraskende lovende etter ca en måneds bruk. Tidliere Footjoy bruker.

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Kjøpte Olyo sko på Mikla. Var mucho skeptisk. Etter to runder er jeg mucho fornøyd. Utrolig gode å gå i......

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her