Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfboxxxxx igjen

Ola-Ola fra Heia

over 18 år siden

Ola-Ola fra Heia

Er medlem i en klubb som ikke bruker golfbox, og kan dermed ikke selv gå inn å justere hcp.
Det oppstår dermed problemer ved påmelding til konkurranser som f.eks ama-tour fordi jeg har helt feil handicap og kommer på feil plass i køen dersom det er venteliste.
Klubben min sier de har hatt altfor mange problemer med Golfbox, og vil ikke ha noe mer med dem å gjøre.
Og når man klikker på "kontakt" på Golfbox-siden får man bare beskjed om å kontakte klubben sin.
Noen som vet om et telefonnummer der jeg kan få hjelp ??

lk

over 18 år siden

lk

Du kan jo se her om du finner noen her som du kan kontakte:
http://www.golfonline.no/

La merke til at det sto et telefonnummer som du kunne ringe for support i et par av nyhetsmeldingene.

lk

Yngve

over 18 år siden

Yngve

hvor i alle dager har du det ifra at du ikke kan justere hcp i golfbox?
hvis du går på "min forside" og velger "rediger profil" så endrer du hcp der.

enkelt og greit.

alternativt, så kan du taste inn score fra din handicap-tellende runde under "Innlever score", så endres hcp automatisk når du har fyllt ut korrekt.

good luck

tvalo01

over 18 år siden

tvalo01

Yngve: Tror dette kun funker hvis klubben akksepterer innlevering av score etc via Golfbox. Vi får ikke andgang til å endre handicap under "rediger profil".

Facit

over 18 år siden

Facit

Hver enkelt klubb må åpne for at medlemmene skal kunne justere handicapet på nett. Alle pilotklubbene i golfkortet har gjort dette. Alle må nok gjøre det neste år når alle får elektronisk golfkort.

Ole Gregert terjesen

over 18 år siden

Ole Gregert terjesen

Jeg endret mitt HCP i går i golfbox og det fungerer uten problem både med innlever score el. redigerer profil.

Jeg la inn full runde på innlever score. Sett i gang og prøve alle sammen

Yngve

over 18 år siden

Yngve

ja, men jeg endret dette i fjor også. da var ikke vi med i pilotgruppen.

men, det er nok som Facit sier, at klubben må åpne for det.
kompetanse på dette bør jo også ligge på klubben.

vi er stort sett fornøyd med Golfbox, med unntak av når det er utilgjengelig, for det finnes ingen måte å nå dataene på når Golfbox er nede.
en del andre systemer har dataene lagret lokalt, og synkroniserer mot server på nett.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Klubben min fjernet for noen dager siden muligheten for at medlemmer - ihvertfall jeg - selv kunne legge inn endringer, aner ikke hvorfor.

Prøver og prøver

over 18 år siden

Prøver og prøver

Akkurat nå er Golfbox nede igjen. Får bare feilmelding om at siden ikke kan vises. Håpløst system

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jeg er inne i golfbox og booker tid just nu......

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Golfbox er ok, men golfonline er ikke online her på min pc.
Huk av for direkte til golfbox før innlogging.

Lurer

over 18 år siden

Lurer

Hvorfor velger enkelte klubber å ikke knytte seg til Golfbox ? Er det dyrt ??. Hvorfor har Miklagard valgt Teeplay i stedet for Golfbox ? Er det mulig å få tilgang til påmeldingsliste til ama-touren på Miklagard gjennom Teeplay på samme måte som Golfbox på andre klubber ?

Pekka

over 18 år siden

Pekka

Miklagard bruker golfbox.
Når det gjelde påmeldinger på Miklagard så er det mulig både på golfbox og via hjemmesiden til Miklagard
Påmeldingslistene er tilgjengelige begge steder

LP

over 18 år siden

LP

Det er jo mulig å legge inn beskjed/kommentar ifm påmeldingen. Bruk denne da, så vil turneringslederen oppdatere ditt HCP for den turneringen, og du vil komme riktig inn i listene...

LP

over 18 år siden

LP

...og dette er jo ikke golfbox sin feil, vel... Det er selvvalgt og selvpåført av klubben din.

Golfbox fungerer bra!

Ola-Ola

over 18 år siden

Ola-Ola

Jada, vet at det er klubben sin feil, men det er ikke jeg som bestemmer hva klubben skal gjøre og må bare manøvrere så godt jeg kan i landskapet.

snappy

over 18 år siden

snappy

Haaaalllloooooo.... Er du ikke helt frisk???

Meld deg på via mail vel, info om dette ligger invitasjonen!!!!

Navn
Hjemmeklubb
HCP
Telefonummer
Adresse

Det er det som skal til.

Snappy (rister oppgitt på hode)

HM

over 18 år siden

HM

Jeg har registrert score fra ca 15 runder hittil siden mai i Golf Box.
Men, i går fikk jeg opp en beskjed om: Husk å levere scorekort for runden til klubben, har sikkert fått det hver gang men ikke lagt merke til det.
Er dette virkelig tilfelle at man skal gjøre? Hvor er da besparelsen i adm? Stakkars klubbsekretær som skal lagre scorekort fra 1200 medlemmer. Min markør signerte med sitt medlemsnr. Noen som vet om dette er en del av rutinen eller om jeg evnt har tastet noe feil? Justerte meg opp forøvrig.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her