Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Pris på Golfaksjer

Flyer

over 21 år siden

Flyer

Ser at Østmarka-aksjer selges for under 10.000.-
Det er ekstremt billig, når man tenker på at mange klubber har fra 10-15.000 i innmeldingsavgift, i tillegg til aksjeprisen, eksempelvis bærum.
Selv om jeg er medlem av Hauger (Østlandets nr. 1) synes jeg Østmarka er morsom bane å spille selv om green-kvaliteten helt klart bør bli bedre.
Hva er ferd med å skje? er det nå slik at golfbølgen er i ferd med å legge seg. Husker tilbake til 1985-88 da alle plutselig sluttet å kjøre Golf GTI eller Mercedes 190 med surfebrett på taket. Er det dit golfen i Norge nå har nådd? Er vi endelig der hvor golfere på banene er golfere og ikke moteløver??

Jan B. Sørensen

over 21 år siden

Jan B. Sørensen

...er det markedskreftene som rår ?

Freddie

over 21 år siden

Freddie

Når du først nevner Østmarka, så er det en tråd om den og aksjepriser mm som kan leses her:
http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=6498

Jeg er enig at Østmarka er ekstremt billig og kan ikke fatte at folk er villig til å betale en innmeldingsavgift utover en administrasjonavgift.

Bærum tar kr 15000!! Men så har de også "ikke lenger venteliste for å bli medlem i klubben. Vi har derimot endel innehavere av Låneobligasjoner som ønsker å selge disse"
Så rart!!

Grini tar kr 7500, Nes kr 4000 og Tyrifjord kr 5000 i innmelding!

Snakk om penger rett i d**s..

Nils

over 21 år siden

Nils

Smøla Golfklubb tar 5000 kr for en spillerett.
Det må være billigst.

Boggie

over 21 år siden

Boggie

Er spilleretten til Smøla omsettelig? Hvis ikke, så er Østmarka billigst - særlig ut fra beliggenhet....

Nils

over 21 år siden

Nils

Jepp. Den er faktisk omsettelig. Men må godkjennes av klubben.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her