Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Knetgolf

steintøff

over 17 år siden

steintøff

Jeg har flere ganger forsøkt å bestille baller fra Knetgolf.com på nettet. Alle gangene har det skjedd et eller annet som ser ut til å låse hele prosessen og jeg får ikke gjennomført bestillingen. Er det noen som har hatt lignende erfaringer og som kan forklare hva jeg gjør feil så vil jeg være takknemlig for hjelpen.

Per Kristian

over 17 år siden

Per Kristian

Veldig vanskelig å si hva som er feil når du ikke sier noe om hva som skjer nøyaktig. Jeg har ikke bestilt direkte på knetgolf.com, men jeg har kjøpt baller fra dem gjennom ebay. Legg inn minstebud på auksjonene til knetgolf og du vinner omtrent halvparten av auksjonene. Da får du også bedre pris enn om du kjøper de direkte fra knetgolf.com.

steintøff

over 17 år siden

steintøff

Takk for rådet, Per Kristian. Jeg kunne sendt et bilde av nettsiden slik den framstår dersom jeg fikk en mailadresse.

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Knetgolf er forøvrig dyre på frakt, anbefaler 3balls.com eller rockbottom. :)

jonag

over 17 år siden

jonag

Bestilte direkte fra knetgolf og det gikk fint. Brukte paypal og da ble det ikke noe verifisering av kredittkort, etc...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her