Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Drivingrange

N.S.

over 21 år siden

N.S.

Håper de snart skal bygge om Ballerud. Forleden skulle jeg teste 5. jernet, etter fem min. kom de løpende fra den andre siden å klaget, jeg hadde ropt FORE og skjønner ikke problemet. Vi er jo mannfolk ikke damer. GO Gutta.Har dere samme problem.

SB

over 21 år siden

SB

Hæ?
Tror ikke jeg strir med det samme problemet som deg nei, hva nå enn problemet ditt er...

backtee

over 21 år siden

backtee

du får melde deg på longdriving vm, hvis du sliter med at 5 jernet går for langt på ballerud. Ikke at jeg tror du slår det 220-240, men bare i tilfelle har du en fremtid der. Det stod ikke tilfeldigvis en longdriver noen plasser bortenfor???

god jul

Pølse i vaffel

over 21 år siden

Pølse i vaffel

Det ble lagt ut matter på den andre siden av drivingrangen igår klokka fem. Dersom din definisjon av forleden er etter dette tidspunktet vil jeg du skal ta kontakt med proshoppen. Jeg jobber på Ballerud og er villig til å sponse deg dersom du slår 260 meter med 5-jernet.
Dersom episoden inntraff før dette er det våre greenkeepere du har fått på nakken. Jeg vet de var ute og gikk over nettet som grenser til vår nabo. Hullet de reparerte var ca 120 meter ut fra siste matte, og da er ikke lenger sponsingen interessant!

Jaget

over 21 år siden

Jaget

man kan fort komme over på andre siden med driver ihvertfall..

Hejdaniel

over 21 år siden

Hejdaniel

Ingen som helt skjønner problemet ditt her, du må nok forklare litt bedre hva som skjedde. Skjønner forøvrig ikke hvorfor du nevner hvilken kølle du brukte.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her