Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Den nye Tiger bor i Vestfold, eller?

Megaslice

over 18 år siden

Megaslice

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10304986&sid=xz4aSwuX7js886709

"Thomas" skal selge sitt golfsett, og driveren som kun er brukt 1 gang hadde han ingen problem med å slå over 300 m med! Vi gratulerer, og ønsker lykke til med salget.....

hehe

over 18 år siden

hehe

Det er jo bare å møte opp og be om en demonstrasjon.... Kan jo f.eks. vedde bilen sin mot golfbagen hans på at han ikke greier å slå 300m...

morten

over 18 år siden

morten

lurer på om noen har problemer med å se forskjell på et 1-tall og 3-tall..300 m eller 100m..hmm..tror vi går for 300..

Steven

over 18 år siden

Steven

I følger rykter i Sandeområdet så har han ca. 100 meter carry med putteren. Fyren er nok litt av et talent!

Mathias

over 18 år siden

Mathias

Haha skön kille!

Iggy

over 18 år siden

Iggy

Fantastisk annonse! Han har hatt settet i 1 måned, men det blir bare ikke brukt. Kanskje han skal tenke litt mer over saker og ting før han handler, eller før han snakker, eller før han skriver.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jeg så nøyaktig samme bildet i en annen annonse for ca. en måned siden også...... :)

jonag

over 18 år siden

jonag

Angående carry og rull. Har begynt å spille med carry-lengder på jernene. Stort sett tok jeg av ca 10m på lengden jeg normalt spiller. Nå finner jeg ut hva slags carry jeg må ha og hvor mye rull jeg kan tillate. Det tok noe av stresset bort fra slaget fordi målet nå var mer ift det jeg faktisk "carrer".
Kommer færre ganger kort og i bunker, men det krever at man har litt kontroll på rullen og klarer å treffe rimelig rent når man skal.

jonag

over 18 år siden

jonag

Feil tråd...

:-)

over 18 år siden

:-)

driver selges med nesten ubrukt sweetspot.....

Gary Prayer

over 18 år siden

Gary Prayer

Hvorfor selge en driver som går mer en 300 meter ,og bare brukt en gang .Jævla dust!!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her