Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Protimer

Gunder

over 18 år siden

Gunder

For de som har lyst å bli bedre i golf:

Det aller beste jeg investerer penger i innen golf er protimer. Hver eneste gang jeg er hos proen min kommer jeg smilende ut av timen. Han jekker meg hele tiden mer og mer på plass i svingen, og det gjør golfen enda mer hyggelig enn før.

Så nå driver jeg gratisreklamer for alle proer der ute: Løp & Kjøp!

Dilter

over 18 år siden

Dilter

Amen. Og det fra en helt annen hcp-kategori.

En annen ting som jeg har hatt utbytte av er å ta en evalueringsrunde (9 hull) med proen i begynnelsen av sesongen. Det er en del av en pakke med påfølgende protimer, som gjør at jeg får jeg skikkelig tilbakemelding om hvor det er mest å hente, og det er i øyeblikket på nærspillet. Skulle gjerne ha pusset litt på svingen (syns jeg hooker for mange av slagene), men proen mener vi bør prioritere nærspillet til det sitter bedre. Det artige er at nærspilltreningen også har hatt en positiv effekt på de lengre slagene. Rytme er 'kjekt å ha'.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg ser på det som en utrolig artig quick-solution å få hjelp av en dyktig pro.

når jeg står på rangen for å finne ut av noe som plager meg, så kan jeg stå der og banke og banke og prøve å analysere til jeg blir grønn.
så kommer Derek bort og flytter høyrehånda mi 1cm lengre over grepet, og vips.... så er alt i orden... hehehe...

samme har vært tilfelle både med nærspill, putting, you name it.

så faller man jo litt tilbake til gamle synder etter hvert, men kommer litt lengre for hver gang. 2 skritt frem og ett skritt tilbake... :)

anbefales

Kukan

over 18 år siden

Kukan

Poeh. Protimer er altfor dyrt. Daarlig investering.

What?

over 18 år siden

What?

Columbus spurte ikke om veien, så det gjør ikke jeg heller :o)

neida, du har sikkert et veldig godt poeng, Gunder, men jeg syns nå det er moro å prøve å finne ut av ting selv, jeg da.

Dog kunne jeg trengt noen justeringer akkurat nå. Sliter med å få flyt i spillet etter 7 måneder uten å røre køllene i vinter, selv om jeg har fått inn en del runder i vår/sommer.

Stella

over 18 år siden

Stella

Protimer?

Rangen?

Fali det der, da går jo alt til dundas etterpå....

Spill banen, glem teknikk og allskens fokus på svingen

Da er singhel hcp innen rekkevidde

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jepp, glem regler også, så kan du få akkurat det hcp du ønsker deg....

lol

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her