TerjeV
Havnet uheldigvis bak en ball som til de grader var treige, noe som resulterte i at runden tok nøyaktig fem - 5 - timer.
Fin bane, men som noen andre her inne har kommentert, så kunne det vært fint med noen skilt etc. på utslagene.
Det som derrimot er en SKANDALE, er at når man prosjekterer en golfbane til et to-sifra antall milioner, så unnlater man å legge inn et par tre steder hvor man har mulighet til å få seg litt drikkevann.
Eneste muligheten er etter hull seks, hvor man må gå et par hundre meter bort til klubbhuset. Dette kan også være en årsak til at det går treigt. Nemlig at man må gå så langt for litt vann.
Dette er Holtsmark helt sikkert klar over, og da burde dere i det minste kjøre rundt med en kiosk-bil da. Å selge noe drikke.
Eller gjøre som på bl.a. Hauger. Sette ut avkjølte vanntanker hvor man kan bunkre litt.
Jeg kommenterte dette i klubbhuset etter runden, og da fikk jeg beskjed om at dette ville komme nå. Toalett og vannkran.
Vet ikke hvor fort dette skjer, men inntil da bør dere gjøre som jeg forslo her litt tidligere i innlegget.
Terje