Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kølletilpasning

Artline

over 18 år siden

Artline

Tenkte jeg skulle oppsøke noen for å få tilpasset køllene mine. Hvilke steder på Østlandet driver med dette? Og hvem kan dere anbefale? (Gjerne i nærheten av Fredrikstad/Sarpsborg). Og hvor mye må man regne med å legge ut for noe sånt?

Dartline

over 18 år siden

Dartline

Er du lur så dra til Nicholls på Ballerud. Da får du GRATIS tilpasset PING-køller.

Er du dum så dra til en såkalt køllemaker som f.eks han som har reklame venstre side i denne debatten. Da må du ut med flere tusenlapper for å få tilpasset billige klonekøller som du aldri får solgt etterpå.

jonag

over 18 år siden

jonag

Her fikk du svar av en med peiling gitt...

Mathias

over 18 år siden

Mathias

Holtsmark ha Custom fitting på Titleist og Cobra

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Som vanlig anbefales Lars Chr Hansen, Golftek. Har meget gode erfaringer med hans målinger og tilpasninger, og servicen er flott. Drar til han neste gang også.

lillegutt

over 18 år siden

lillegutt

Enig med Pepper, superservice og med hans tilpasninger fikk jeg bedre presisjon og mer lengde. Anbefales!!!

Ha en fantastisk flott golfdag alle sammen!

Never ever KZG

over 18 år siden

Never ever KZG

Jeg kjøpte en gang et tilpasset KZG-sett av en utgått jernmodell til blodpris. Halvannen måned senere var jeg på tur ifm jobben, og leide et tilfeldig Wilson-sett på en bane like ved Stuttgart. Disse standard køllene var så bra at jeg kjøpte makan i pro-shoppen og tok med hjem. Etter å ha testet dem mot hverandre havnet KZG på en til-salgs-lapp i klubbhuset (men ble ikke solgt). Det hører med til historien at norsk veiledende pris for Wilsonsettet var 3001kr billigere enn KZG-settet.
På toppen av det hele ble jeg latterliggjort av noen av de bedre spillerne i klubben for å ha betalt så mye for noe jeg ikke kunne bruke.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her