Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Firkant driver fra Powerbilt

Andy Kapp

over 18 år siden

Andy Kapp

Ser at nettbutikken www.golfplayer.no selger powerbilt i Norge. Kjenner merket fra statene og fra "gamle dager", men lurer på om det er noen som har erfaring med denne firkant driveren ved navn slugger og/eller powerbilt generelt?

nettkjøper

over 18 år siden

nettkjøper

Har brukt golfplayer endel de siste årene og har lest om den nye driveren der. Har ikke bestilt den, men kan bare si at alt jeg har bestilt fra denne nettbutikken har vært bra. Har kjøpt både køller og forskjellige klær.
Det jeg har opplevd er rask levering og god kvalitet. En nettleverandør i norge jeg kan stole på.
Når det gjelder Powerbilt har jeg bare testet noen andre køller og selv om jeg "føler" det er kopi, kan jeg ikke fri meg fra at det er svært mye for penga. Testene som opplyses finner jeg igjen på andre nettsteder.

Andy Kapp

over 18 år siden

Andy Kapp

Hei Nettkjøper. La inn tilsvarende forespørsel på Golfsiden også i går, og fikk tilbakemelding fra Asbjørn Ramnefjell at driveren skulle testes i løpet av kort tid. Så da er det bare å vente å se på resultatet. Har forøvrig samme erfaring som deg vedr den nettbutikken.

Likeglad

over 18 år siden

Likeglad

Relativt dyr den driveren for å være en kopi.

grønnskolling

over 18 år siden

grønnskolling

er vel skaftet som er kostbart?

???

over 18 år siden

???

Er Power-Bilt en kopi av Nike og Callaway ??
Da lurer jeg også på om Nike er kopi av Callaway eller omvendt ?

????

over 18 år siden

????

...eller kanskje Nike og Callaway er kopi av Power-Bilt?
Er det bare noen millioner i markedsføring som får oss til å tro at de store gutta hadde laget dette "dyret" først?

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

Powerbilt driveren kommer med Aldilas VS proto skaft som ligger på $180 (for skaftet alene) på f.eks. golfsmith.com. Andre bra drivere pleier f.eks. å komme med Aldila NV/NVS, som ligger på $88 - dvs. mer enn dobbelt så dyrt skaft.

jeje

over 18 år siden

jeje

Aldila VS Proto Shaft
- The hottest new shaft on the PGA Tour, with multiple tour wins.
- The straightest, longest shaft Aldila has ever offered - with feel other shafts can nott touch.
- The shaft of choice for tour pros that still have a choice.
- Next generation Micro Laminate Technology carbon nano-tube combined with Aldilas proprietary A65 performance resin system, utilizing advanced ultra high modulus graphite fibres, all synthesized into Micro Laminate Technology unparalleled performance and feel.

Høres jo DRITBRA UT!

Likeglad

over 18 år siden

Likeglad

Har man sett Powerbiltdriveren skjønner man at det er copy

Andy Kapp

over 18 år siden

Andy Kapp

Takker for god respons! Etter å ha mailet litt frem og tilbake med denne nettbutikken blir jeg fortalt at powerbilt har produsert golfutstyr siden 1916 og har tidligere vært et av de største merkene. Det er definitivt ikke en kopi slik det påstås her. Har uansett bestillt et stk som skal komme i løpet av uken, så da får vi bare se...

Kopidriver

over 18 år siden

Kopidriver

Er ikke "likeglad" et annet ord for "sløv"?

Andy Kapp

over 18 år siden

Andy Kapp

Kopidriver; Hva hadde det med saken å gjøre??

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her