Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

putter

qwer

over 18 år siden

qwer

noen som vet hvor man får man kjøpt bernt's putter?

Jepp

over 18 år siden

Jepp

I alle fall på Nøtterøy og Mjøsen

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Larvik har den også!

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Vil bare si at jeg - etter at jeg byttet ut min gode Ping Anser med "bernt's putter" (altså ProFound Dark Ace) - aldri har følt meg tryggere med puttingen.

Det skal nevnes at jeg har hatt en dag med skikkelig dårlig putting, men totalt sett gir den en fantastisk trygghetsfølelse. Bestenotering så langt er 12 putter på ni hull! (Ja, jeg har vitner :-)

Puttere er uansett smak og behag, men jeg anbefaler alle å gi den en sjanse. For meg har er den gull verdt!

JT

over 18 år siden

JT

Ballerud har den. (...og forøvrig helt enig med NGB)

haha

over 18 år siden

haha

ooooohhh... 12 putterpå ni hull.... ler!

veggiss

over 18 år siden

veggiss

dama fikk en slik i julegave i år, og det er utrolig hvordan den har hjulpet henne. skal legges til at den forrige var helt crap, så alt hadde sikkert hjulpet, men hun liker den veldig godt...spesielt når vi fikk av det stygge orginalgrepet og satte på et som var rosa :)

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Kan bare slutte meg til N'Gunnar Bull og veggiss, putteren er fantastisk. Den er utrolig stabil og tilgivende, og gir en helt ny selvtillit på greenen.

Har tidligere spilt med en Ping Craz-E som nå kan hives på bålet.

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

Hadde også Craz-e G5 før jeg fikk Darc Ace i vinter. Nå oppleves den så god at jeg ikke tør bytte tilbake igjen. Synes jeg gjør det bra på greenene for tida, setter mange putter og har stor trygghet. Kan det være putteren??

over 18 år siden

noen plasser på nettet man får tak i den??

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Nei ikke enda.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Pris?

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

De har den på golfsenteret på sandaker.
Tror prisen er rett under 2000kr hvis jeg ikke husker feil.

WiBo

over 18 år siden

WiBo

Chrisco Golf på Eiksmarka har distribusjon på putteren i Norge.
Sjekk denne linken. http://www.chrisco.no/profound.html

Pettern

over 18 år siden

Pettern

Jeg er så glad at jeg slipper å fokusere på at jeg ikke skal se oransje streker når jeg putter.

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

Så flott at du er glad, Pettern.
Og enda bedre er det at vi som har Dark Ace er strålende fornøyd med den og absolutt ikke opplever det som noe problem å skulle "fokusere på at jeg ikke skal se oransje streker".
Det gled faktisk meget enkelt inn som en del av sikterutinen og forholde seg til disse strekene - både de oransje og de hvite.
Og da er vi jo alle sammen fornøyde!

Fredrik

over 18 år siden

Fredrik

Jeg har testet endel puttere i år, deriblandt Dark Ace.
For meg fungerte siktesystemet dårlig.
Tok fokuset bort fra målet.
For meg er putting en mental greie og siktet ble forstyrrende.
Grei nok ballanse og feel, men jeg endte opp med nye Ping Anser Redwood.

puttern

over 18 år siden

puttern

Jeg kjøpe meg også en Dark Ace for å gi den et forsøk. Siktesystemet fungerer greit, men er ikke noe jeg har behov for (er en god putter med snitt på 28,97 så langt i år). Det jeg har å utsette på Dark Ace, som gjør den uaktuell for meg er to ting:

- Feel

- Spin

Tok med meg putteren til USA og testet den på putting monitor mot Taylor Mades AGSI+ teknologi. AGSI+ var soleklart signifikant bedre på det som er viktig i putting, foroverrull. Dette gjaldt for samtlige som prøvde de to putterne mot hverandre.

Jeg likte utseende og ideen bak Dark Ace svært godt. Dessverre er resten av teknologien på putteren gammeldags og det er mulig å få langt bedre resultater, f.eks. med Taylor Made.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jeg elsker min Rossa Monza Corza CS, men det er bare fordi jeg ikke har råd til en Dark Ace....

Bernt!!!! jeg blir gjerne ambassadør for din putter på Tyrifjord.... :D

Tom

over 18 år siden

Tom

Tar gjerne imot de Ping putterne som skal kastes. =;-) JEG LIKER IKKE DARK ACE I DET HELE TATT.

Geir

over 18 år siden

Geir

Jeg tar gjerne imot dark ace som skal kastes :) JEG LIKER IKKE PINGPUTTERE I DET HELE TATT

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her