Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Cleveland Hi-Bore XL

chris

over 18 år siden

chris

Noen som har testet denne?
Har Speed LD fra Cobra og er forsåvidt fornøyd med den, men lyden begynner jeg å bli lei av.. (burde kanskje tenkt på dèt før jeg kjøpte Cobra..)
Er inne i min 2. sesong og har hcp 27.
Vurderer 10,5 grader med reg.

JM

over 18 år siden

JM

Har testet den med "Fit on red" stiff skaft. Utmerket kølle for min svinghastighet, fin lyd og veldig tilgivende. Passer den til svingen din, så løp og kjøp....

chris

over 18 år siden

chris

Ser den kommer med Red og Gold skaft i forskjellig flex, vet du hva som er forskjellen.?

JM

over 18 år siden

JM

Gold skaft gir høyere ballbane (normal trajectory) mens Red gir lavere ballbane (tour trajectory). Jeg endte selv med å kjøpe Hibore XL Tour med fit on red stiff skaft. Har svinghastighet på 110 mph og dermed passet det best.
Finner du ut din egen svinghastighet så vil valget være enklere.
Sjekk ut denne linken: http://clevelandgolf.com der finner du mer om skaftene og hvilket du bør velge!
Har selv prøvd med Gold skaft og det ble fryktelig høy ballbane med min sving.

chris

over 18 år siden

chris

Ok, takk for hjelpen!
Tror gold funker greit for meg. Ikke sikker på svinghastigheten men har hatt et par drivere med regukar og det ser riktig ut med tanke på ballbane.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her