Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scangolf Discutational 07 på Holtsmark

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Takker Guggen for initiativ til å ta opp årets Scangolf-turnering.

Etter en hyggelig prat med daglig leder Lars Holth på Holtsmark har vi satt opp lørdag 8. september som den mest aktuelle dagen for turnering. Dette er helgen etter Klubbmesterskapet. Pga mange andre turneringer i august blir det enklest å arrangere turneringen tidlig i september.

Vi starter dagen med informasjon klokken 9:30, og sender første gruppe ut klokken 10:00. Klubben er behjelpelig med administreringen av turneringen, stiller opp med matservering etter runden og baller på rangen. Priser kommer jeg tilbake til senere.

Innsamlingsaksjon:
Fjosok tar igjen oppgaven med innsamlingsaksjonen til kreftsyke barn. Dette ble en kjempesuksess i fjor og vi satser på å samle inn enda mer i år (30.000 i 2006)

Sponsorer:
Vi jobber med å innhente sponsorer med tanke på premiering i år også. De av dere som har mulighet til å bidra må gjerne kontakte meg.

Turneringsform:
Turneringsform blir ren Stableford, eventuelt dele opp i to klasser med Stableford over 18 i handicap, og nettoslag for de under 18. Turneringen blir spilt fra gul tee, med de vanlige ekstrakonkurransene (lengste drive på hull 10, lengste jern på hull 8, nærmest pinnen på hull 5 og lengste putt på hull 18). Vi håper at dameklassen blir større enn i fjor :)

king ben

over 18 år siden

king ben

Gunder er herved døpt om til Mao, eller Castro, eller Amin eller no i den duren... Dere skjønner... ;-)))

Jeg er med!!!!!

HVis jeg ikke er på Valderrama da... hihi

Trippel

over 18 år siden

Trippel

Ber herved ærbødigst om å få lov å stille opp i år også!

@lle Fugler

over 18 år siden

@lle Fugler

Jaja... da har arrangerer vi årets avslutning av P4 Tour... her i Larvik! Men lykke til dere andre debatanter... gå ikke glipp av en slik happening.. Bare posetive opplevelser fra de 2 forrige år!
Bare de får ei kølle i handa...så er de ikke så store i kjeften...ler
Koselige folk :)

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Det har vært noen spørsmål omkring hvordan fjorårets auksjonspenger er blitt brukt.

Jeg kan kanskje forsøke å belyse dette:

Da jeg kontaktet Barneklinikken ved Rikshospitalet-Radiumhospitalet Helseforetak i fjor høst fikk jeg svar fra to kontaktpersoner. Det finnes en konto for Barneklinikken (barn med alle sykdommer, beinbrudd osv) og en konto merket "Kreftsyke barn". Da jeg på forhånd foreslo at pengene skulle gå til kreftsyke barn, (og penger allerede var kommet inn) så vedtok jeg egenhendig at pengene skulle gå til kontoen som heter "kreftsyke barn".

Disse pengene brukes IKKE i behandling, ikke til medisiner eller til forskning, men går til innkjøp av bøker, leker, subsidiering av aktiviteter, kinoturer, CD-spillere, Playstation osv. Alt som kan gjøre at barn som er innlagt med en kreftsykdom får en lettere hverdag og bedret livskvalitet. Noe jeg personlig føler er i god tråd med at vi selv "leker" oss rundt i en golf-turnering.

Etter at auksjonspengene var overført mottok jeg et takke-kort fra overlege Sverre O Lie (Tidligere referert til i denne tråden:
http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=57078)

Jeg hadde også håpet å få til en overrekkelse av en stor-sjekk, men Norsk Golf viste ingen interesse i saken. I år ser jeg for meg at vi stiller med egen fotograf og forfatter en reportasje selv. Kanskje de i det minste gidder å trykke en ferdig sak.

Angående årets auksjon så synes jeg at kreftsyke barn er en veldig lett sak å samle inn penger til. Sykdommens natur, at den rammer så tilfeldig og for flere har et tragisk utfall gjør at det oppleves som meningsfylt og givergleden synes å gjenspeile dette. Jeg vet også hvordan helseforetakets krav om innsparing og øremerking av penger til medisinsk behandling gjør at det blir lite igjen til leker og livskvalitet.

Hvis noen har ytterligere spørsmål så skal jeg etter beste evne svare, og eventuelt kontakte de på RR-HF som administrerer pengegavene.

mvh
Fjosok

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

Gunder og Fjosok:
Bra jobba!

veggiss

over 18 år siden

veggiss

jeg er med.

Gunder: får jeg komme med et par synspunkter ang hullvalgene. hull 8 er forholdsvis langt, slår du 200 med et jern der står du igjen med et 170 meters jernslag. det vil skape store vansker for mange til å få en god score på dette hullet. hull 11 er kortere, og slår du et 5 jern ut der, så kan du fremdeles bruke et 7 jern inn til green.

longest drive på hull 10 blir veldig risk-reward da de som slår lengst sikkert kommer til å flørte med skogen til høyre og røffen til venstre når hullet smalner inn. hadde vel vært greit med et hull der selv de som ikke alltid slår snorrett med driveren tør å plukke den frem, hull 8 er faktisk bedre i så måte da du kan se hele hullet, og det er ikke spesielt smalt.

bortsett fra det så er det bra at vi er tidlig ute, og håper flest mulig kan være med. går for ny rekord i innsamlingsaksjonen i år!!

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Strålende tiltak, jeg bøyer meg i fairwayen for initiativ og gjennomføring!

veggiss

over 18 år siden

veggiss

satse på at holtsmark har fått i sjenkingen til denne turneringen også, greit med cart-girls som kommer ut på banen med "forfriskninger" :)

Guggen

over 18 år siden

Guggen

Er ganske så fersk her på forumet, og finner det ganske så lærerikt å lese hva mer erfarne debatanter og golfere har å bidra med. Hyggelig at jeg ble nevnt i turneringsammenhengen, blir neppe det når det summeres opp etter spillet. Jeg vil selvfølgelig gjerne være med, og synes det er et utrolig godt tiltak med innsamling til kreftsyke barn. Blander meg ikke inn i debatten om hva som skal gjøres på hvilket hull, har bare spilt Holtsmark 1 gang, og kjenner derfor ikke banen så veldig bra, men gleder meg til neste mulighet.

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Støtter veggis synspunkter mht longest drive (8) og lengste jern (11). Men, man kan jo tenke seg hull 2 også som longest drive hull og hull 4 som lengste jern.
Men, dog viktigst, hva må man gjøre for å bli invitert til å delta på en så eksaltert turnering, jeg bare spør?

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Jeg gleder meg til å gjøre min debut i denne turneringen,dersom jeg er så heldig å bli invitert. Fantastisk initiativ folkens! :)

Hemmi

over 18 år siden

Hemmi

Jegvil også være med i år

veggiss

over 18 år siden

veggiss

vi har aldri operert med invitasjoner, det er bare å melde seg på, jo fler jo bedre. bør kanskje ha en øvre grense, men det har vel aldri vært noe problem hittil hvertfall.

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Jeg skal forske litt nærmere på hvilke hull som passer best for ekstra-konkurransene. Hadde jeg bare hatt en baneguide hadde det vært enkelt :)

Hvor lang er fairwayen på hull 11 før man kommer til roughkanten? innbiller meg at det ikke er så veldig mye lengre enn 200. I fjor slo jo Zibben en halv sjømil med 4-jernet sitt, så da må vi ha litt plass til han. Tar meg en tur på Holtsmark med avstandsmåler jeg. Må bare få lånt meg en.

Yorkie: Vi legger ut påmeldingsskjema senere. En åpen invitasjon :) Så føler alle seg litt spesielle vet du. Stas å bli invitert.

king ben

over 18 år siden

king ben

pass på en konkurerende kanal prøver å gå oss i næringa....
heretter må vi orge i koder... hihihihihihihihih

smålig

over 18 år siden

smålig

http://www.golfsiden.com/deb

veggiss

over 18 år siden

veggiss

hehe...

Gunder: si i fra hvis du har tenkt deg utover da, tar gjerne en runde med deg jeg. få med fjosok også så han kan mentalt forberede seg på en ny hakadal opplevelse :P

hull 11 har nok lengde hvis du tar venstre siden, regner med at folk er mer treffsikre med jerna enn med draivern.

king ben

over 18 år siden

king ben

Nå snakker vi om noe du har greie på veggiss!!!!! ;-))

Jeg må ha TV.

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

På hull 11 er bjørka til høyre 205 meter frem, og det er der det begynner å smalne.
Siden jeg forsvidt både er medlem på Holtsmark og innehar en sånn laserting så kan jeg jo melde meg frivillig til en befaringsrunde med gunder og veggis, om dere da klarer å leve med mine for tiden laaange utslag (dog desverre i særdeles! variende retninger;)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

count me in!! laserting er morro :)

king ben

over 18 år siden

king ben

Hei

VEGGISS

IKKE overse meg!!!!! Jeg er desp!!!

Debatt

over 18 år siden

Debatt

Skulle bare erte AR litt ;)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

har du ikke tv?

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Veggis jeg spilte Holtsmark i helgen. Hull 8 er ikke et driver hull for de som kan slå en golfball over 300m. Alt for høy risiko. Selv jeg som elsker å drive, lot "big dog" hvile i baggen på søndag enda jeg hadde meget fristende medvind. Litt vel smalt landingsområde med ravine venstre og skog høyre.

Som longest jern er det fint. Brukte 4j sw til green. For de som har ambisjoner om å vinne longest jern er ikke lengden her et problem.
Med mindre det er kraftig motvind.

Hull 10 er fint til long drive da det er åpent til venstre og kun et lite belte skog til høyre. Kommer man skjevt ut her er man stort sett fortsatt i spill. Skal man dra til er det greit med litt landingsplass...

Hull 18 funker også fint til longdrive. Det samme med 1 og 2. Det er bare det at folk flest ikke liker å dra til så tidlig på runden.

Alter Ego

over 18 år siden

Alter Ego

Nå er det jo ingen som skal være med på turneringen som slår over 300 meter, så det blir ikke noe problem å ta det på hull 8.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

selve fairway er jo bredere på hull 8 så det er mye større område å lande på. fairway der de som slår langt vi lande på hull 10 er jo supersmal, så det er liten sjanse for at ballen vil bli liggende i fairway der, det heller jo også ned i roghen inn til den lille skogklyngen. greit nok at det er større sjanse for å finne ballen der, men jeg synes det er et dårlig hull for longest drive. hull 18 ville vært perfekt, men det blir for sent på runden, hull 1 er ikke gunstig (ref hakadal). hull 2 er jeg helt enig i at funker bra.

er jo greit at de som ikke nødvendigvis har ambisjon om å vinne longest jern også slår ut med jern på hullet for å være med i konkurransen, og da kan det hullet bli for tøft. slår du kort med jern på hull 11 har du fremdeles en god mulighet til å redde en grei score.

spilte du fra gul eller hvit?

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Fulland the druncko ducko: Jeg vet ikke hvor gult stod i helga, men jeg hadde vel 90 m igjen etter driverten. Midt i fairway og masse plass å gå på både framover og til sidene :)

Problemet med lengste drive på dette hullet er at man sikkert ikke blir å se flagget fra teeboksen, som er litt av poenget også. Derfor setter jeg lengste drive til et hull hvor vi ser flagget (hull 1, 2, kanskje 18, . Lengste jern passer fint på hull 8, selv om innspillet blir noe lengre. Man må jo ikke være med på konkurransen om man vil smekke andre køller :)

Det er sant som veggissen sier at hull 10 smalner inn. Jeg hadde 100 m igjen der og var nesten borte ved roughen tror jeg. Så for de som driver langt kan det nok hende det blir trøbbel å ligge i fairway lenger fram.

Yorkie, veggiss og Gundermann skal finne ut av dette.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

sleng ut et tidspunkt som passer deg gunder, så stiller jeg opp!!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Yorkie: Du kan jo klikke på det lille e-mail-symbolet i innlegget mitt og sende en mail for å opprette kontakt :)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

du kan bare legge meg til når du booker tiden i golfbox, Vegard Nerland, jeg kan når som helst.

flise

over 18 år siden

flise

Blir det bare en longest drive, eller blir det en egen for damer? Husk på at der gutta driver ca 100 meter lenger enn oss jenter.. Så i så fall må utslaget være såpass langt bak rødt..

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Wonder gunder : Tror gult sto på ca 370 et eller annet på nr 8.

Jo da det er plass der, men til venstre er det ravine og til høyre skog.
Litt for langt til siden og ballen er borte. Derfor lot, jeg utrolig nok til meg å være, el klubbo hvile.

På hull 10 smalner fairway inn mot slutten. Men det er god plass til venstre og høyre. Ingen krise om du bommer fairway der. Du er fortsatt i spill. Du står elevert og ser hele ballbanen og landingen.

Det gjør det jo mere morsomt.

Hvis yorkie, Veggiss og Gundermann trenger en langt og skjevt slående konsulent stiller jeg gjerne. Hva med en forsknings runde på søndag 3 juni gutter?

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei !

Jeg kjører gjerne 120 mil i år også for å være med !.

Snakkes i september !.

mvh
Ray

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei igjen !

Jeg er i Oslo til helgen og kunne godt tenkt meg å være med dere på Holtsmark 3 juni hvis jeg får lov ??!

mvh
Raymond

veggiss

over 18 år siden

veggiss

flise: det er en egen for damer på alle konkurransene.

simen: søndag passer fint, men det er meldt drittvær, og jeg HATER spille golf i regn...

hadde vært kult om vi fikk til en greie etterpå også, drammen er jo ikke lange biten unna mener. satt oss på en pøbb og fortalt skrøner fra tidligere turneringer ;)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

ser nå at det er meldt knallvær i følge met.no, så jeg har booket tid til fire stk kl 10.20 på søndag! ser ut som vi kanskje blir 6 stk totalt, og 10.10 er ledig så hvis noen andre kan booke den med fire stk så er det knall, så kan vi heller telle opp og se hvor mange vi blir når helgen nærmer seg :)

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Veggiss ,enig med deg regn og golf er kompliserende med tanke på driver forsking samt virker dempende på golf gleden.

Kan vi ikke se ann været? Blir det ok kan vi ta en runde, og hvis ikke kan vi forske senere en gang?

Er med på noe etterpå også, bare det blir bestemt på forhånd. Jeg er nemlig hyper allergisk caloriholiker ,dvs spiser sær mat og mye av den:-)

Dermed kan jeg planlegge hvor mange matbokser jeg må ta med .

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Glimrende Veggis Æ glær mæ :-)

Jeg bor i Oslo og kan kjøre hvis noen trenger transport.

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Slik så det ut på Holtsmark søndag 29 mai da Hakadølene inntok banen:-)

http://www.hakadalgolf.no/publish.asp?avd=9&page=publish&pt=news&nid=3099

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei !

Da har jeg satt meg opp 10.10 på Holtsmark.
Håper det er flere her på forumet som stiller opp !.
Er også med på noe attått etter runden ...

mvh
Ray

Janec

over 18 år siden

Janec

Jeg blir med i år også, tyver eller ikke Gunder..

Vil gjerne også spille Holtsmark så snart som mulig, men kan ikke 3.juni
Er klar for alle andre dager unntatt onsdager. Hvis jeg kan sitte på med noen. har ikke bil, men bor like ved Bogstad, for å gå forbi hull 9 hver til misunnelse.
Håper å få spille med noen FØR den store dagen.
Ydmyk hilsen fra tittelforsvarer.
Janec

Janec

over 18 år siden

Janec

Har vært med alle ganger, les 2 år, og det er et arrangement som er helt strålende.
Mye takket ikke minst den dugnadsånd som Gunder, Fjosok m flere legger til grunn.

Så alle dere som ikke har vært med. MELD DERE PÅ.
Folk som er bak nick er faktisk meget hyggelige og det skilles stort mellom teori og praksis!
Ikke sant, debatTanter?

Sees.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg stiller naturligvis opp, selv om det betyr at dere andre nisser må kjempe om andreplassen.

Janec

over 18 år siden

Janec

Er datoen 9.sept spikret, eller er det mulig å flytte den til 8 ??

king ben

over 18 år siden

king ben

Ser det er satt opp scangolf 1 og 2 på holtsmark 10.10

er de ment til noen eller kan jeg ta en av dem?

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Veggis booket 10:20, og Amici 10:10, så jeg slang like godt på en full ball på 10:10.
D.v.s at vi da har: Gunder, Veggis, Yorkie, Amici, Simen. Så langt 5 mann og plass til 8, og med enkel hoderegning skal det da være plass til 3 til. Så hvis du har lyst King Ben så har du selvsagt lov til å legge beslag på en plass.
Da gjenstår altså 2 plasser om noen flere skulle ha lyst til å henge seg på.
Det burde bli en rimelig kvalifisert diskusjon etter runden om hvilke hull som passer best for ekstra-konkurranser (eller kanskje det totale anarki, kanskje vi ender opp med ekstra-konkurranse på hvert hull:)

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Foreslår closest to pin på hull 5

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

Janec:
Forstår ikke riktig... Turneringen er jo lagt til den 8. september...
(er for øvrig selv i utlandet da... og jeg som foreslo Holtsmark...;-(()

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Anarki eller ikke Yorkie, jeg gleder meg allerede :-)

WiBo

over 18 år siden

WiBo

Hvis det er mulig, kan du Yorkie eller Amici som har kontroll på bookingen sette opp meg på en av de ledige plassene? Hvis dere tillater en relativt fersking her på forumet:-)

king ben

over 18 år siden

king ben

Jepp.
Jeg er med på galskapen! Setter herved beslag på den ene plassen....

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Da skulle det være en plass igjen om jeg klarer å regne riktig
Gunder, Veggis, Yorkie, Amici, Simen, King Ben og WiBo blir da "bane-komiteen"
Herre min hatt for en gjeng:)
Hvem blir sistemann da?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

hmmm..... kanskje jeg skal kjøre som et svin fra Sverige og komme til Holtsmark på søndag.... tenketenke.....

king ben

over 18 år siden

king ben

Det synest jeg du skal Yngve!!

Det er viktig å ha med pensjonistene også. Nå i disse dager hvor vi hører om kvoteringer.... ;-))

Yngve

over 18 år siden

Yngve

niks.... da er jeg antakelig fyllesyk, så jeg blir nok der nede så jeg rekker fläskhallen før jeg reiser hjem :;D

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei !

Jeg ser nå at 10.10 er full booket ...
Er ikke helt sikker på hvem Jan N. er ?, er han en av oss her inne ??
Hvis JA så kom fram Jan !.

Ellers håper jeg på en fin runde på Søndag ... Etter å hatt en del ryggproblemer i det siste.

mvh
Ray

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei igjen !

Får at dere skal kjenne meg igjen på Søndag så er det et bilde på denne siden : http://amici.iccf.com/

mvh
Ray

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Jan N er min andre personlighet, m.a.o jeg skal vist løpe frem og tilbake mellom flightene når det er min tur til å slå;)

king ben

over 18 år siden

king ben

det blir en interresant affære....
Dere er velkommen hjem til meg etter runden for mat og "forfriskninger" og diskuttere hvilket hull som passer til hva....

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Aha !
Så det betyr at vi er 7 og det er EN ledig plass, hvis du ikke skal trimme litt extra den dagen da !

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei !

Til King ben;
Takker for det, kan jeg spørre hvor i landet/bydel du bor ?!

mvh
Ray

king ben

over 18 år siden

king ben

Billingstad

tvalo01

over 18 år siden

tvalo01

Går ut 0800 på søndag, setter pris på om Dere plukker med Dere alle Nike ballene mine og gir dem tilbake i sep. Ligger spredd sånn ca 2/3 mellom utslagene og Deres 300m driver !!

Holtsmark 8 sep blir bra.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jeg gleder meg mest til å se hvor langt over 300 meter longest drive blir i år...

:D

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Da ser det ut til at vi har en plan!
Bilde av meg finner dere her;)
http://www.scangolf.no/community/medlem.asp?mode=profil&spnr=426
Det som står der er dog ikke helt riktig, jeg har nemlig byttet driver iom at vi snakker om driver på +300, jeg stiller derfor med Carl Gustav 84, har en tendens til å plugge ballen noe, men går fryktelig langt!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Da bekrefter jeg min deltagelse, og tar med meg en kompisdude. Da har vi vel følgende grupper. Gruppe 1: Veggiss, Yorkie, Fulland og Gunder. Gruppe 2: King Ben, Amici Sumus, Paul og Wibo.

Jeg tar med en svær stratos som premie for closest to the pin på hull 5 :)

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Dette blir gøy. Jeg er en høy mann med svart james bond caps, umulig å ta feil he he:-)

Janec

over 18 år siden

Janec

OK St. Able Ford,
det gikk litt fort med dysleksien.
Så det nå.
Det passer jo perfekt..
ScanGolf på Holtsmark lørdag
Storøya Open (Tyrifjord) søndag.
Da var den helgen i boks.
Lykke til til dere som spiller på søndag.
Regner med en utførlig rapport.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

Gunder: hvis ikke han kompisen din absolutt må være med så ønsket dama å bli med også, jeg glemte å ta med henne i går...

vi gleder oss til søndag!!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Jeg får besøk av en kar i helga så da må han nok få være med å spille på søndag.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

okisdokis

WiBo

over 18 år siden

WiBo

Takker for at jeg kunne få bli med gutter. Tror jeg gjør som deg jeg Yorkie og legger igjen min Cobra hjemme og stiller heller med M82A1 når turneringen tar til. Tror også den tar rekkeviden på din CG84, he-he:-D

Roky Erickson

over 18 år siden

Roky Erickson

Bra initiativ... Jeg er med....

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Nitrist at jeg ikke kan delta i år heller. Datoen er booket til reise..... Blir det live scoring?

Mathias

over 18 år siden

Mathias

Resultatene kommer att uppdateras vartefter spillerne kommer in med scorekort. Men resultatlistan kommer att ligga på livescore på golfbox.

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Kommer det opp en påmeldingsside for årets turnering?
Vurderer å komme ut av skapet etter 2 år hvor jeg nesten meldte meg på...

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Japp den kommer etterhvert. Håper du melder deg på du også :)

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei!

Da var jeg tilbake i gamle landet etter å hatt 15 herlige dager på den Franske rivieran !. Hørte noen av dere har hatt dårlig vær mens jeg har hvert borte ... Stemmer det ??!.

Jeg snakket med sjefen før jeg dro og den helgen i september er nå fikset fri - Jeg kommer !. Jeg gleder meg allerede !.

Ellers så spilte jeg 2 runder med golf i Frankrike på følgende baner:
Château de Taulane - http://www.chateau-taulane.com/
Pont Royal - http://www.golf-pontroyal.com/home/uk_first.php

Med den første som hakket bedre/finere, det som var litt kult at det var GPS i golfbilen i Château de Taulane. Skulle også ha spilt Golf de Saint Endréol - http://www.st-endreol.com/en/
Men måtte avlyse denne da jeg fikk probler med det ene øye, kanskje all den solen jeg hadde hatt !

he - he !

Vi sees lørdag 8. september !
Amici Sumus

Oddvar Hansen

over 18 år siden

Oddvar Hansen

Kan en høy handikaper fra Hakadal være med eller er det bare for den samme gamle gjengen?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her