Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

kombinere syden med golf

brareisemål

over 18 år siden

brareisemål

Hvilket land og hvilken by anbefaler dere for å kunne kombinere syden/strand med litt golf innimellom? Hvem er best på priser? Har tenkt på Antalya i Tyrkia, er dette bra?

malla

over 18 år siden

malla

mallorca
bra plass det vel med mange baner, dyrt men har en ferie så har en ferie..

What?

over 18 år siden

What?

Algarvekysten i Portugal er bra. Kan være litt kaldt i vannet avhengig av når du reiser, men banene er fine. Av byer er det vel flere å velge mellom. Jeg har vært i Portimao. Da har du flere baner i nærheten og byen er helt ok som sydenby. (Har vel aldri vært i noen by i syden som "blew my mind"...)

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Var en ny artikkel på http://www.golferen.no/wip4/detail.epl?id=141735 i dag ang Algarve,så jo veldig prisgunstig ut

JanB

over 18 år siden

JanB

Kan trygt anbefale Costa Blanca på den spanske østkyst. Det er riktig nok noe varmt i juli/august, men ellers i året har vi topp forhold. Mer enn 30 baner å boltre seg på innenfor en time med bil.

WiBo

over 18 år siden

WiBo

Enig med JanB. Bor du mellom Malaga og Marbella har du vanvittig mange baner å velge mellom. Juli /August kan det bli litt vel varmt, så det lønner seg å bestille cart. Noen steder er det da også obligatorisk og inkludert i greenfee. Dessuten er det gjerne den billigste perioden å spille.

WiBo

over 18 år siden

WiBo

Bare for ordens skyld. JanB snakker om Costa Blanca, jeg om Costa del Sol:-). Reiser du lengre nord, til Andalucia-regionen har også noen flotte baner å velge mellom. Kan personlig anbefale PGA de Catalunya noen mil nord for Barcelona.

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei !

Skal du til Tyrkia er det Belek som gjelder.

jeg tar med familien til den Franske rivieran. Fly til Nice, der står det en leiebil som fører oss til en leilighet som er booket for 15 dager. Her kan resten av familien slappe av rundt et stort basseng område mens jeg farter rundt i leiebilen for å spille golf.

Kan det bli bedre ... ??!

mvh
Ray

brareisemål

over 18 år siden

brareisemål

belek? hvilke baner spiller en da? har du et hotell å anbefale?

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei !

Jeg har ikke vært der selv men har lest en del om det.
Leser du ikke "Norsk Golf" ??, i nr 2 - April har de mye om Belek .

Ellers så har du noen linker her.

http://www.golfturkey.com/

http://www.detur.no/cms.cfm?nPageNo=5184&nSupplierID=252&nmenuid=2692

mvh
Ray

anonym

over 18 år siden

anonym

Algarvekysten (Portugal) blir ikke så varm som solkysten fordi man har Atlanterhavsbrisen som kommer inn ved pålandsvind!!!

anonym

over 18 år siden

anonym

Algarvekysten er det mye briter som har golf i blodet og spiller effektivt...
Mange flotte baner der!

Min favoritt er Vilamoura Old Course.
San Lorenzo er ofte kåret topp 2-5 i Europa!

Kristina

over 18 år siden

Kristina

Norge, Sverige eller Danmark. Tyrkia kunne jeg aldri reise til om
sommeren alt for varmt og bli nå ikke matforgiftet. Skandinavia
er best om sommeren. Reis til Danmark mange flotte baner
i hele landet med en hyggelig lunsj i klubbhuset etterpå.!.

What?

over 18 år siden

What?

En annen ting som jeg glemte nevne angående Algarve er at hvis man reiser det varmeste halvåret (april-september) så har banene ofte halv pris mellom 11 og 15 på grunn av temperaturen. Personlig syns jeg sjeldent det blir for varmt til å spille golf, men uansett er det riktig som anonym sier angående Atlanterhavsbrisen.

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei !

Er enig med Kristina ... Alt for varmt for varmt med Golf i Tyrkia om sommeren. Det må i tilfelle bli i April - Mai eller Oktober - November.

mvh
Ray

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her