Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Oppdatering av forumet

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Hva med en oppdatering av forumet? Syntes forumet er litt for simpelt og jeg tror at flere funksjoner og et bedre og ryddigere oppsett vil føre til både bedre diskusjoner og flere medlemmer.

Hadde vært nyttig å dele opp forumet i forskjellige kategorier som Golfprat, Utstyr, Svingtips, LPGA, PGA, P4, AMATOUR osv.

Signaturer til registrerte nick med "In My Bag" der man kan bruke ekte utstyrslogoer, muligheter til å laste opp bildet til nicket, private beskjeder, kompis liste, ignorer liste... mulighetene er mange.

Søkefunksjonen kunne virkelig trengt en oppdatering. Hvem er ikke lei av: "Søket ga for mange resultater. Prøv med et mer nøyaktig søk."

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Har var det virkelig engasjement! Ingen som er interesserte i en oppgradering av forumet?

M'bubu Susu

over 18 år siden

M'bubu Susu

nei.

Rune.

over 18 år siden

Rune.

Synes det fungerer bra jeg. Synes ikke det er nok innlegg til en oppdeling. Søkefunksjonen kunne vært bedre.

Pøh

over 18 år siden

Pøh

Tror det blir veeeeldig vanskelig å lage noe som er mer oversiktlig enn dette. Rent og pent, blottet for reklame (nesten).
I motsetning til lapskausen til et visst annet kjent forum som er ut som ei søppelbøtte full av stinkende matrester

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Har aldri sagt noe om å få mer reklame.. Flere funksjoner og bedre søkemotor må vel være mulig å kunne få til.

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei !

Jeg er helt enig med Rune!.
Det er greit nok, men at det bør kunne være en bedre søkefunksjon.

mvh
Ray

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

If it ain't broken, don't fix it!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her