Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

jæsuss

Freddybobo

over 18 år siden

Freddybobo

Zach vinner igjen. I dag gikk jeg på 94 slag. Revurderer Jesus jeg nå.

!"#

over 18 år siden

!"#

HÅÅÅPER at en eller satanist kan vinne engang, og PRISE HAM, like mye som kristen-fanatikerene priser sin Herre... Da tenker jeg det blir Action på USA-networks jeg! :D

jonag

over 18 år siden

jonag

Zack er en amerikaner i et nøtteskall. Gud og familie. Men god og fornuftig golf spiller han. Det kan iallefall kopieres av alle typer "troende"
Det hadde vært interessant om Imada hadde lagt seg opp på playoff istedenfor å prøve å "karre" 230m fra rough...

!"#

over 18 år siden

!"#

han måtte uansett ha gjort upanddown birdie fra kanskje 120 meter(foran vannet), så det kunne blitt vanskelig med den pinneplasseringen de hadde der.

What?

over 18 år siden

What?

Syns Imada gjorde riktig i å prøve, jeg. Ballen lå ikke så aller verst til, og med tanke på hvor stor sannsynlighet det var for at ZJ skulle få en birdie fra der han lå så var det bare å klinke til...

jonag

over 18 år siden

jonag

Sant, men han hadde vel et valg. Kan godt hende sjansen var 50-50 fra den posisjon, så uansett dårlige odds....
Det var et valg som Sean O'Hair hadde på Players på 17. Gå for pinnen og ta inn et slag eller safe par og sikre 2-plass.

Imada hadde uansett 2. plass inne så det var vel like rett å ta sjansen...

What?

over 18 år siden

What?

Ser det er flere som er på lag med Jesus. Ikke at det har noe med golf å gjøre, men interessant å se Kaka springe rundt på friidrettsstadion i Athen med 'I belong to Jesus' på t-skjorta.

Det er noe som ser ut til å gå bra disse gutta...

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei !

De fikk ikke bare hjelp der oppne ifra ... Han der pipeblåseren var noe av det dårligste jeg har sett på lengre tid ...
Fasiten ble at Spaggetti tyggerne og lommetyvene vant og fotballen tapte... But som Anrold Sier "we will be back" ...

You never walk alone
Amici Sumus

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her