Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sunne

BSK

over 18 år siden

BSK

Er det noen som kan anbefale baner rundt Selma Lagerløf Sunne? Vi skal spille to runder der. På forhånd tusen takk...

Minst2

over 18 år siden

Minst2

Sunne er jo en helt grei bane. Spill på Eda på veien til Sunne (hvis du kommer den veien)
Arvika er også ett bedre alternativ enn Sunne.

Gary Prayer

over 18 år siden

Gary Prayer

Karlstad GK
Rangert høyest i Værmland 27 hulls anlegg a la Haga.Like bra også tror jeg selv om jeg bare har spilt to av sløyfene på begge steder .

JT

over 18 år siden

JT

Enig med Gary. Karlstad er den beste banen i området.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Spilte Sunne i helga, strålende kvalitet men myyyyyyyye vind!

Årjeng, Karlstad og Arvika er morsomme baner i nærheten, dog usikker på kvaliteten på disse så tidlig på året.

Killing

over 18 år siden

Killing

Karlstad er høyest rangert, men dumt å dra til Karlstad når Sunnge GK ligger rett utenfor hotellet. De har også hatt problemer med greenene på Karlstad i år.
Eda er en real møkkabane med merkelige hull og dårlig gresskvalitet. Sammen med Forshaga er den Värmlands dårligeste.
Arvika er derimot en god bane med meget bra greener, og ikke mer enn 40 min å kjøre fra Sunne.
Kils GK er utfordrende og vanskelig, og har høynet kvaliteten betydelig siste 2 årene. Greenene der er var suverene sist jeg besøkte den for 2 uker siden.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her