Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Wilson Di5 og Tom Watson Wedge-pakke

Wilson Di5

over 18 år siden

Wilson Di5

Har noen peiling på om dette er ok køller for en som er relativt fersk i gamet (24,9 i Hcp)? Jeg ønsker lettspilte køller som jeg får litt lengde med.

Har hørt mye positivt om Tom Watson wedgene fra Adams, men ikke prøvd dem. Dette er 2007 utgaven.

Wilson Staff Di5 Hybrid/jern (3 og 4 som hybrid, og 5-PW som jern) med stålskaft og wedgepakken koster 2200 inkl frakt på golfsmith. Hørtes ut som en god deal??

rro

over 18 år siden

rro

Har wedgene fra Adams og er meget godt fornøyd. Riktignok modellen fra i fjor, men jeg antar årets modell ikke er noe dårligere. Byttet fra relativt nye wedger fra Callaway.

Hvorfor ikke satse på Adams hele veien? Byttet selv fra Callaway X-16 til Adams Idea A2 i fjor sommer og bedret mitt HCP overraskende fort. Er veldig godt fornøyd - mye for pengene og et godt alternativ til de som ikke er veldig opptatt av å ha "riktig" merke.

Adams kommer meget bra ut på alle tester og vurderinger og er i statene et av de mest solgte merkene de siste årene. Se f.eks på www.golfdigest.com/flash/hotlist/

Hos www.tgw.com er det nå tilbud på Adams Mens IDEA a2 Hybrids/Irons Set til ca. $500. Wedgene koster der tilsammen ca. $100.

jonag

over 18 år siden

jonag

Wilson ser bra ut. Wedgene vet jeg ikke noe om. Reviews på nettet forteller at Wilson er tilgivende og det tror jeg også. Både skaft og køllehode gir deg høyde på slagene sies det. I tillegg er loftene tatt ned med 9 jern på 40grader og PW på 44. Det er 3 grader sterkere enn stort sett standard idag.
Det gir også behov for minimum 2 wedger til f.eks på ca 50 og 56 eller 3 på 48 53 60...

Ser at h4 er på 21 grader så jeg ville ha sammenlignet den med et vanlig 3-jern, dvs dette er også lav-loftet. Dvs at H3 fort er 3-4 grader lavere enn H4. Kan hende du faktisk ikke trenger en 3W, men kan bare ha Driver og da har du plass til en wedge ekstra.

Monty

over 18 år siden

Monty

Kjøp de nye Di7, reis til en proshop å få det tilpasset - du vil ikke angre.

Tom W

over 18 år siden

Tom W

Tom Watson wedgene har et design som begynner å dra på årene. De er gode for gode spillere, man langt fra tilgivende. Nye Wilson Tw7 er myyye mer lettspilte.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her