Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bang Golf

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Er det noen der ute som har noen erfaringer med Bang Golf sine produkter? Har fått flere forespørsler om å ta inn produktene deres, men er i tvil selv. Gode råd mottas med takk, spesielt med tanke på konkrete modeller.

Børje Pedersen
www.nettogolf.com

Tomm

over 21 år siden

Tomm

Jeg liker Bang meget bra. Vanskelig å si akkurat hva, har selv en 450 og SF wood. Går vel på at de er en komponent leverandør med bra rykte, ikke en jalla produsent som kun lager billige kopikøller. Bang kommer stadig med nye produkter, men retter seg vel mere mot kjennere og bedre spillere, samme gjør vel Smt.
Dynacraft, Acer ol. er mere enkle kopier for de med mindre krav....

Tomm

over 21 år siden

Tomm

Bang Bangenstein med Triple-Face technology er vel rimelig hot nå. Men også mye hype....

Gjermund

over 21 år siden

Gjermund

Du kan jo sjekke denne linken her, det er en privatperson som har testet diverse komponenthoder. Bang-O-Matic vant ikke, men utifra beskrivelsen av kølla kan den nok være den som passer best for den gjennomsnittlige norske spilleren :)

http://www.alltimevideo.com/headtest.htm

Køllekalle

over 21 år siden

Køllekalle

Hei Børje.
Bang har meget gode produkter, særlig drivere, samme klasse som Integra og SMT. En del av modellene deres er opprinnelige Integra-produkter som de har gitt en glattere og mer skinnende overflate. Jernene deres har jeg aldri vært borti, men har ingen grunn til å tro at de ikke er bra. Jeg bruker selv wedgene deres som jeg er meget fornøyd med.

Men de ser ut til å eksperimentere litt med design, så jeg skjønner ikke helt hvilken kundegruppe de nå henvender seg til. Mellow Yellow og Bangenstein skiller seg ihvertfall ut fra massene.

Har bygd mange Bang-drivere, og samtlige modeller har vært helt topp.
P2 fairwaywoods er derimot litt slappe (men utrolig tilgivende), og Mellow Yellow fairwaywoods har en tendens til å gi for lite backspinn i regnvær slik at ballen stuper for tidlig.

Ellers synes jeg prisene på noen av produktene deres er en smule optimistiske..... Jeg betaler ihvertfall ikke 80-90 USD for et fairwaywood hode.

Peter Svensson

over 21 år siden

Peter Svensson

Hej Börje
Min första driver var en big big bang 525cc den är mycket bra men allt kommer av ett skaft som passar spelaren huvudet är i god kvalite jag har en bangenstein 450cc på väg från usa det ska bli spännande att prova den
BRA KVALITE O RÄTT PRIS
Peter

Heavy Metal

over 21 år siden

Heavy Metal

Jeg gleder meg til å høre tilbakemeldinger på Bangenstein. Har lyst på en sånn en, den står så godt i stil til Iron Maiden T-skjorta mi

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Sorry, det blir nok ingen Bang distrubisjon i år heller. Det er ikke enkelt å opprettholde kontakt med ett firma som ikke svarer på mail. Sier de kommer tilbake, men det sa min første kjereste også for 30 år siden.
Vi har i stedet satset på en avtale med Maltby og Golfworks, og vet at det er mange der ute med gode erfaringer derfra. Er det noen som vil anbefale noe fra Golfworks brede sortiment, vil jeg bli glad.

Børje Pedersen
nettogolf.com

Dr Leadtape

over 21 år siden

Dr Leadtape

Alle jeg kjenner som har kjøpt seg Maltby sett etter råd fra golf professorer har blitt dårligere til å spille. Skrivebords tilnærmingen til Maltby fungere ikke.

Når det er sagt så har Golf Works andre produkter som er tilgivende og sikkert fungerer.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her