Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Blytape?

Janec

over 18 år siden

Janec

Har tenkt å modifisere min gamle Ping Pal putter med blytape.
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
Bor i Oslo, ved Røa.

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Clas Ohlsson har det meste.

Kratt

over 18 år siden

Kratt

Proshopper kan også ha blytape, så spør der først før du drar lange veier.

jonag

over 18 år siden

jonag

Blytape brukes også i tennis, så noen sportsforretninger for tennis har nok dette.

PålAN

over 18 år siden

PålAN

Hvorfor ikke bare rett og slett stikke innom proshopen på Bogstad? Stephen fikser dette for deg.

nei

over 18 år siden

nei

alle proshopper har blytape, alle proer bør hvertfall ha det. har faktisk selv hatt blytape på min ping anser. det funket ikke, puttern mistet alle sine egneskaper. lyd, følelse osv...

Maverick

over 18 år siden

Maverick

"nei": du skulle ikke satt blytapen på slagflaten...:o)

jonag

over 18 år siden

jonag

Det går an å sette bly lenger opp på halsen. Det skulle ikke dempe vibrasjonene like mye. Men dersom du trenger å legge på 20-30g er det jo i utgangspunktet et praktisk problem her... Det blir jo rullevis med tape....
Man kan jo faktisk også justere lengden på skaftet. Det vil også øke følt tyngde. Men definitivt også oppstilling og det kan bli rart og feil...

Børje Pedersen

over 18 år siden

Børje Pedersen

Om hensikten kun er å få høyere vekt, er det en fin mulighet i å bruke tungstenspulver. Ta av grepet, tøm ønsket mengde tungstenspulver i skaftet, forsegle med en liten korkbit.

Idiot

over 18 år siden

Idiot

Bare et dumt spørsmål. hva bruker en blytape til og hvilken effekt har det?

jonag

over 18 år siden

jonag

Endre balansen i køller. Siden det er tape er det meget praktisk uten bruk av lim...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her